حسین هدایتی در گفت‌وگو با برنامه ۹۰ در خصوص اتفاقات مختلف مدیریت پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از صحبت های هفته قبل اکبر طاهریمدیرعامل سابق پرسپولیس در برنامه ۹۰ در خصوص حسین هدایتی و نقش او در باشگاهپرسپولیس، هدایتی در گفت و گویی ضبط شده با برنامه ۹۰ در خصوص ابهامات مدیریتیباشگاه پرسپولیس سخن گفت.

هدایتی در ابتدا گفت:«حق مردم است که حقیقت را بدانند. مردم بایدبدانند که ۲۰ میلیارد درآمد پرسپولیس کجا رفته. آقای شیرازی مدعی است ۵۷ میلیاردبه باشگاه پرداخت کرده. ۱۵ میلیارد ما پرداخت کردیم.۱۵ میلیارد هم ایرانسل. جوریکه ما محاسبه کرده ایم بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان پول به حساب باشگاه آمده. مدیرانعزیز بیایند بگویند این پول ها کجا هزینه شده.چرا تیم اینقدر بدهی دارد؟ بازیکنانمی گویند پول نگرفته ایم. آقای برانکو می گوید پول نگرفته ام.»

هدایتی ادامه داد:« باشگاه پرسپولیس ۷۰۰ میلیون تومان از من بابتوحید امیری گرفته اما متاسفانه آقای طاهری می گوید ما پولی بابت امیری نگرفته ایم.بابت گولچ هم شبانه از من پول گرفتند و گفتند اگر کار به صبح برسد گولچ از ایرانمی رود. الان مشخص شده که پولی به گولچ نداده اند.

بابت جذب آقای کاوه رضایی دویست هزار یورو به باشگاه پول دادیم تا اوبه استقلال نرود اما این اتفاق افتاد. من گفتم حالا که کاوه به استقلال رفته آنپول را برگردانید. تا امروز منتظریم که برگردانند!»

حسین هدایتی گفت:« قبل از آن دربی که پرسپولیس ۴-۲ پیروز شد، من قبلبازی به بچه های تیم گفتم اگر بتوانید آن ۶ تایی ها را تکرار کنید نفری یک BMW به شما می دهم اما اگر فقط پیروز شدید، نفری ۱۰ سکه پاداش پیش مندارید. من سکه ها را به آقای طاهری دادم و گفتم تا عرق بچه ها خشک نشده در رختکناین سکه ها را بین آن ها توزیع کنیم اما آقای طاهری گفت که این کار در شان شما ومدیریت نیست که الان به رختکن بروند. ما فردا در تمرین سکه ها را می دهیم. یک سالو نیم بعد فهمیدم که نفری سه سکه داده شده و معلوم نیست هفت تای دیگرش به ازای هرنفر چه شده. کاش می گفتند تشخیص ما این است که سه سکه بدهیم و باقی اش را باز میگرداندند. اما متاسفانه چنین کاری نکردند.»او در پایان گفت:« کاش آقای طاهری بیایند و به این ابهامات پاسخ دهندتا سوالات ما و هواداران حل شود.»

هدایتی در حالیطاهری و مدیریت باشگاه را زیر سوال برده است که باید این سوال را از خودش پرسید کهچرا باید یک به اصطلاح هوادار وعده دادن BMW بهبازیکنان تیم محبوبش بدهد؟خودروهای گرانقیمتی که هر کسی توانایی خریدش را ندارد وباید دید که این مرد متمول عشق پرسپولیس هزینه این خودروها را از چه منبعی میخواسته پرداخت کند؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )