پس از اعلام «خبر خوش» از سوی سرپرست باشگاه پرسپولیس مشخص شد که در این میان مهدی طارمی بزرگترین سود را کرده است و باید دید پرسپولیس هم از این ماجرا منتفع خواهد شد یا خیر.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خبر خوشی که هواداران پرسپولیس منتظر آن بودند امروز از سوی سرپرست این باشگاه اعلام و گفته شد که جریمه ۷۹۵ هزار و ۵۰۰ یورویی مهدی طارمی از سوی باشگاه ریزه‌اسپور بخشیده شده است. این جریمه‌ای بود که شخص مهدی طارمی باید آن را پرداخت می‌کرد و حتی برخی نهادهای نظارتی اعلام کرده بودند در صورتی که باشگاه پرسپولیس این هزینه را متقبل شود، به این ماجرا ورود خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس پس از ورود مقامات سیاسی به این پرونده موفق شد رضایت ریزه‌اسپور را جلب کند و بدین ترتیب مهدی طارمی توانست از جریمه میلیاردی فرار کند اما در این میان تکلیف باشگاه پرسپولیس مشخص نیست. این باشگاه از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده و گرشاسبی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس «ابراز امیدواری» کرده که این محرومیت کاهش یافته یا کلا برداشته شود.

بیشتر بخوانید:

متن توافق ۶بندی باشگاه پرسپولیس با ریزه‌اسپور

در واقع در این میان همه چیز به کام طارمی شد، او از جریمه سنگینی که به دلیل تخلف شخصی‌اش گریبانش را گرفته بود فرار کرد اما سوال این است که توافق ۶ بندی پرسپولیس و ریزه‌اسپور به سود باشگاه هم تمام می‌شود و پرسپولیس هم از ورود سیاسیون و عقد تفاهم با ترکیه‌ای‌ها سود خواهد کرد یا خیر. در واقع تاکنون طارمی برنده بزرگ بوده و باید دید فیفا با کاهش محرومیت پرسپولیس موافقت می‌کند تا سر باشگاه هم بی‌کلاه نماند یا خیر. سوال دیگر اینکه مهدی طارمی پس از لطف بزرگی که در حقش شد، آیا در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.