سرانجام آلودگی هوا روی برنامه بازی‌های جام حذفی تاثیر گذاشت تا دیدار تیم‌های استقلال و ایرانجوان اولین دیداری باشد که در این مسابقات به تعویق بیفتد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های استقلال و ایرانجوان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به دلیل آلودگی هوا کنسل شد تا مشکلات تیم ایرانجوان برای حضور در این مسابقه زیاد شود. تیم بوشهری که از مشکلات عدیده مالی رنج می برد، برای تامین هزینه‌های سفر به تهران مشکلات زیادی متحمل شد و تعویق ۴۸ ساعته این مسابقه مشکلات این تیم را مضاعف کرد.

از یک سو بلیط بازگشت ایرانجوان از تهران به بوشهر چارتر بوده و طبیعی است که این بلیط‌ ها قابل انتقال به زمان دیگری نیست و مسئولین این تیم ناچارند برای بازگشت بلیط های جدید تهیه کرده که این خود مستلزم صرف هزینه‌های زیادی است.

از سوی دیگر ایرانجوان در خوابگاهی در غرب تهران مستقر است و این خوابگاه را تا بعد از ظهر امروز گرفته بود برای ۴۸ ساعت آینده با مشکل سکونت در تهران مواجه است. این مشکلات برای تیمی که به خودی خود با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند شرایط را وخیم کرده تا جایی که بر اساس گزارش رسیده حتی مسئولین این تیم به بازگشت به بوشهر و انصراف از حضور برابر استقلال هم فکر می‌کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )