سرمربی پرسپولیس گفت: سخت است که در مدتی کوتاه ۲ بار با تیمی چون نفت بازی کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم پرسپولیس قرار است فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال به مصاف صنعت نفت آبادان برود. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی تیمش گفت: خیلی سخت است که دو بار با چنین حریفی آن هم در مدت زمان کوتاه بازی کنیم. قبل از دیدار قبلی هم گفتم که بازی با صنعت نفت سخت ‌ترین دیدار لیگ بدون احتساب دیدار دربی است. روز گذشته دوباره بازی با صنعت نفت آبادان را تماشا کردم و از روش بازی ارائه داده شده از بازیکنان راضی بودم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص اینکه آیا به مهره‌های اصلی خود استرحت خواهد داد یا خیر گفت: بله به بشار، وحید امیری و صادق محرمی و شایان مصلح در این بازی استراحت خواهم داد. البته امیری مصدوم است و ۱۵ روز او را در اختیار نداریم.

برانکو در ادامه در خصوص اینکه آیا بشار را به تیم المپیک عراق می دهد و یا اینکه بشار به بازی با فولاد می ‌رسد گفت: بشار قرار است تا نیمه نهایی با ما باشد و از ۱۳ دی ماه یک ماه بشار را نخواهیم داشت. علیرغم اینکه بازیکن مفیدی است اما متاسفانه این بازیکن را در اختیار نداریم.

سرمربی پرسپولیس راجع به انتقادات انجام شده از او بابت آوردن برادرش زلاتکو به پرسپولیس گفت: این انتقاد ها همیشه وجود دارد. من نمی ‌دانم مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس سی دی عملکرد مربی را روی سایت گذاشته است یا نه. ایشان بعد از برق شیراز در شهر خودمان در کرواسی مدیر مدرسه فوتبال بود. بیش از ۳۰ سال است تجربه مربیگری دارد. یک سال در برق شیراز به عنوان سرمربی فعالیت کرد. حتی این تیم در لیگ برتر ماند. دیدید بعد از جدایی او برق شیراز به لیگ پایین ‌تری سقوط کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه مشکل محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات رفع خواهد شد و باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه رضایت داده است گفت: اول باید بگویم خوشحالم بخش اول مشکل را حل کرده‌ایم که مربوط به مهدی طارمی و باشگاه ریزه اسپور است و وظیفه‌ای که آنها نسبت به هم داشتند، منتفی شد. حالا در ادامه در تلاش هستیم که محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات از سوی فیفا رفع شود. آن چه از نظر منطقی انتظار داریم این است که حداقل محرومیت از یکی از پنجره‌ها بخشیده شود. جای سؤال است که آیا فیفا از نظر زمانی می‌رسد یک یا دو پنجره پرسپولیس را ببخشد یا خیر. چون به طور طبیعی شاید یک پنجره اول را از دست بدهیم. نمی‌دانم وضعیت به کجا خواهد رسید. اما به نتایج تیم امیدوارم. ما بهترین نفرات را جذب کردیم و اگر جریمه و محرومیت هم باقی بماند تیم خیلی خوبی داریم که نتایج‌مان این مسئله را ثابت کرده است. هیچ استرس و دلهره‌ای نداریم که بخواهیم بازیکن جدید جذب کنیم. بازیکنان هم نشان دادند که بسیار توانا هستند و نیازی نیست تمام موفقیت‌های نیم‌فصل را بازگو کنند. اگر هم اجازه بدهند در نیم فصل بازیکن بگیریم طبیعی است دنبال تقویت تیم هستیم اما نه به هر قیمتی. باید بازیکن درست حسابی باشد که به ما کمک کند.

برانکو در مورد اینکه قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید می ‌کند یا خیر گفت: بهتر است دیگر در مورد قرارداد سؤال نکنید. به موقع اعلام خواهد شد و کنفرانس خبری هم برگزار می‌کنیم.

برانکو درباره لغو بازی استقلال و ایران‌جوان بوشهر و احتمال بازی این تیم گفت: من از این موضوع ناراحت هستم. ما بلاتکلیف هستیم. ما هزینه کردیم و در هتل اردو زدیم. برنامه تمرین را نمی ‌دانیم. تا عصر چه اتفاقی می ‌افتد. ۵ هزار دلار برای هتل هزینه کردیم. زمین تمرین ما هم به مشکل خورده است. فعلا خوردبین گفت بازی برگزار می‌شود. من می‌فهمم که می‌خواهند بازی برگزار شود اما من مشکلات خودمان را می‌گویم. فوتبال مقصر آلودگی هوا نیست ولی زودتر برنامه را بگویند. اگر بگویند بازی لغو شده و باید روز پنج‌شنبه بازی کنیم، این کار را می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.