برانکو ایوانکوویچ گفت: خیلی سخت است که دو بار با حریفی چون صنعت نفت آبادان آن هم در زمان کوتاه بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس - صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، گفت: خیلی سخت است که دو بار با چنین حریفی آن هم در زمان کوتاه بازی کنیم. قبل از دیدار قبلی هم گفتم که دیدار با صنعت نفت سخت‌ترین دیدار لیگ بدون احتساب دیدار دربی است. دیروز دوباره بازی گذشته‌مان با صنعت نفت را تماشا کردم و از روش بازی ارائه داده شده از بازیکنانم راضی بودم و دیدم حق داشتم آن دیدار را سخت‌ترین بازی تیمم نام ببرم.

در بازی جام حذفی جای جبران ندارد

وی در ادامه افزود: در بازی جام حذفی جای جبران ندارد. حساب و کتاب و این حرف‌ها را هم نداریم، چون راهی برای برگشت نیست و باید تا آخر راه در جام حذفی جلو برویم. از لحاظ آماری هم بهتر از صنعت نفت بودیم، اما این بازی یک بازی جدید و یک موقعیت جدید است و همه چیز در این بازی نوست.

امیری حداقل ۱۵ روز کنار ما نخواهد بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد غایبان تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت گفت: فردا همه به جز وحید امیری سلامتند و می‌توانند بازی کنند. مصدومیت امیری از ناحیه عضله پاست که مقابل بادران دچار مشکل شد. امیری مصدومیت مختصری دارد و حداقل ۱۵ روز در کنار ما نخواهد بود، اما فردا بقیه بازیکنان هستند.

صنعت نفت مقابل پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد

برانکو در مورد مشکلات تیم صنعت نفت و اینکه آیا این مشکلات به نفع پرسپولیس خواهند بود یا خیر، تصریح کرد: نمی‌شود گفت ما بازی آسانی داریم. من هم این را باور دارم که صنعت نفت مشکلاتی دارد، اما وقتی آنها مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند هیچ مشکلی ندارند. آنها با انگیزه و به دنبال نتیجه هستند. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس می‌خواهند در بزرگ‌ترین ورزشگاه ایران آن هم مقابل تماشاگرانی که از تلویزیون یا در ورزشگاه بازی را می‌بینند، خودشان را نشان بدهند. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس مشکلات‌شان کنار می‌رود و با انگیزه‌ای مضاعف بازی می‌کنند. صنعت نفت تیم خوبی است و از خط حمله قدرتمندی بهره می‌برد. کرار جاسم، مگنو باتیستا و لوسیانو پریرا جزو بازیکنان خوب این تیم به حساب می‌آیند. شما در دیدار قبلی هم دیدید که بازی خیلی طول کشید و در اوایل مسابقه بود که بازی را بردیم. مطمئنم که بازی فردا هم به همین اندازه طول می‌کشد و سخت است.

فردا به امیری، رسن و محرمی استراحت می‌دهم

وی در مواجهه شدن با سؤال خبرنگاری که از او پرسید آیا ممکن است در بازی فردا چند تن از بازیکنان اصلی‌تان را روی نیمکت قرار دهید، به شوخی گفت: فردا به بشار رسن، وحید امیری، صادق محرمی و یکی دو نفر دیگر استراحت می‌دهم!

رسن را برای بازی مقابل فولاد و تراکتورسازی خواهیم داشت

برانکو در مورد زمان ترک ایران توسط بشار رسن برای همراهی تیم امید عراق گفت: تا بازی فولاد و تراکتورسازی بشار رسن در کنار ما خواهد بود. امیدواریم در نیمه نهایی هم بشار را در اختیار داشته باشیم، اما فعلاً تا جایی که می‌دانیم تا قبل از نیمه نهایی مسابقات تیم امید قطر بشار با ما خواهد بود. او دوم ژانویه (۱۳ دی) به عراق می‌رود و متأسفانه یک ماه در کنار ما نخواهد بود و ما نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. با وجود اینکه نبودن بشار خیلی برای ما سخت خواهد بود، اما ما نمی‌توانستیم اجازه ندهیم او به تیم ملی کشورش برود.

برادرم ۳۰ سال تجربه مربیگری دارد

سرمربی پرسپولیس راجع به انتقادات انجام شده از او بابت آوردن برادرش زلاتکو به پرسپولیس عنوان کرد: طبیعی است که انتقاد همیشه خواهد بود. من نمی‌دانم پندار خمارلو (مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس) سی‌دی او را روی سایت گذاشته یا نه؟ برادر من در تیم شهر خودمان مدیر یک مدرسه فوتبال بوده و با این تیم قهرمان هم شده است. او بیش از ۳۰ سال تجربه مربیگری دارد که یک سال آن هم در تیم برق شیراز بود. او موفق شد برق شیراز را در لیگ برتر نگه دارد، اما سال بعدی که او رفت، این تیم از لیگ برتر حذف شد.

انتظار ما بخشیده شدن حداقل نیمی از محرومیت‌مان است

وی درباره حل مشکل باشگاه پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپور خاطرنشان کرد: همه ما خوشحالیم که بخش اول مشکل که مربوط به مهدی طارمی بود، حل شد. وظیفه‌ای که طارمی و باشگاه پرسپولیس در قبال باشگاه ترکیه‌ای داشتند، منتفی شده است. ما باید در ادامه به دنبال برطرف کردن بخش دوم مشکل باشیم. انتظار طبیعی که ما می‌توانیم داشته باشیم، این است که حداقل محرومیت پرسپولیس از یک پنجره نقل‌وانتقالاتی بخشیده شود. البته سؤالی که در این زمینه به وجود می‌آید این است که آیا فیفا از لحاظ زمان‌بندی فرصت پیدا می‌کند در این مورد تشکیل جلسه بدهد و تصمیم‌گیری کند؟‌ تا زمانی که فیفا بخواهد در این مورد تصمیم‌گیری کند یکی از پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی تمام می‌شود و ما انتظار داریم که دیگر در پنجره نقل‌وانتقالاتی دوم محروم نباشیم. فقط امیدواریم با بهترین نتایج در این خصوص برسیم.

تیمم را تقویت می‌کنم اما نه به هر قیمتی

برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا اگر محرومیت پرسپولیس بخشیده شود او در نیم فصل تیم خودش را تقویت می‌کند یا خیر، تصریح کرد: اگر جریمه پرسپولیس پابرجا بماند ما تیم و بازیکنان خوبی داریم که ثابت کردند که چقدر باکیفیت هستند. اگر این محرومیت برداشته نشود هیچ استرس و دلهره‌ای نداریم که حتماً باید بازیکن جدیدی بیاوریم. از نتایج کاملاً مشخص است که بازیکنان ما چقدر توانا هستند. الان هم نیازی نیست که من موفقیت‌های آنها را در نیم‌فصل اول بشمارم، اما اگر بخواهیم و بشود که تیم را تقویت کنیم این کار را انجام خواهیم داد، اما نه به هر قیمتی، باید بازیکنان درست و حسابی بگیریم که بتوانند به پرسپولیس کمک کنند. بازیکنانی که بهتر از پندار (مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس) باشند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مواجه شدن با سؤال خبرنگاری که از او در مورد تمدید قراردادش با پرسپولیس پرسید، عنوان کرد: لطفاً در این مورد سؤال مطرح نکنید، چون به موقع در این خصوص اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

واکنش برانکو به شایعه بازگشت رضاییان به پرسپولیس

وی در ادامه با پرسش خبرنگاری مواجه شد که از او پرسید آیا قرار است رامین رضاییان به پرسپولیس برگردد، با تعجب گفت: خیلی وقت بود که بحث رامین (رضاییان) وجود نداشت و شما هم خیلی وقت بود که راجع به آن سؤال نپرسیده بودید.

خوردبین گفت بازی فردا برگزار می‌شود

برانکو در پایان و زمانی که قصد ترک سالن نشست خبری را داشت با پرسش خبرنگاری راجع به احتمال لغو بازی مواجه شد، برانکو که در مقابل در خروجی سالن نشست خبری ایستاده بود، به او گفت: من از این سیاست ناراحتم. یا باید لغو شود و یا باید لغو نشود. ما الان کلی هزینه هتل دادیم و برنامه تمرینی‌مان را روی بازی فردا تنظیم کردیم. نمی‌دانیم چه می‌شود. ما هم منتظریم. نمی‌دانم در ۲۴ ساعت آینده چه تغییری ایجاد می‌شود که می‌خواهند ۲۴ ساعت بعد تصمیم‌گیری کنند. بحث اصلی الان آلودگی هواست، اما شما ببینید که ما پنج هزار دلار هزینه هتل کرده‌ایم. تمرین را هم روی کارهای تاکتیکی گذاشتیم. اگر بازی لغو شود باید یک طور دیگر تمرین کنیم. البته محمود خوردبین سرپرست تیم یکی دو ساعت پیش در یک جلسه‌ای بود و به ما گفت که بازی فردا برگزار می‌شود.

نباید یک روز بگویند بازی برگزار می‌شود و روز دیگر بگویند برگزار نمی‌شود

وی ادامه داد: من همه چیز را درک می‌کنم، اما فقط مشکلات خودم را می‌گویم. به‌هرحال هوا آلوده است و کسی هم مقصر نیست، اما باید سریعاً تصمیم‌گیری کنند، نه اینکه یک روز بگویند برگزار می‌شود و یک روز بگویند، برگزار نمی‌شود. مشکلات برای همه یکسان است و من فقط وضعیت تیم خودمان را گفتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.