ملی‌پوش اسپانیایی تیم منچسترسیتی دعوتش به تیم ملی فوتبال مراکش و رویارویی با ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت الیوم، اِروی رنار، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش قصد داشت تا ابراهیم دیاز، هافبک ۱۸ ساله تیم منچستر سیتی را برای پوشیدن پیراهن مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ متقاعد کند اما نتوانست.

در ادامه این خبر رسانه مراکشی آمده است: ابراهیم دیاز قصد ندارد تا موقعیت خود را در تیم ملی فوتبال اسپانیا از دست دهد و می‌خواهد فوتبال ملی خود را در همین کشور دنبال کند. دیاز که پدرش مراکشی است، سابقه بازی در تیم‌های زیر ۱۷، ۱۹ و ۲۱ ساله‌های اسپانیا را دارد.

اِروی رنار در آخرین مرحله از سفرهای اروپایی خود به منچستر رفت اما ابراهیم دیاز، هافبک جوان اسپانیایی خیلی شفاف به سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش گفت: می‌خواهم برای اسپانیا به عنوان کشورم در سطح ملی بدرخشم.

خبر دیگر از حریف آفریقایی تیم ملی فوتبال ایران حاکی از آن است که شاگردان اِروی رنار پس از رویارویی با ازبکستان قصد دارند تا دومین بازی ماه مارس ۲۰۱۸ میلادی را برابر لهستان برگزار کنند. مراکشی‌ها پس از لغو بازی دوستانه با بلژیک با لهستانی‌ها وارد مذاکره شدند.

تیم ملی فوتبال مراکش اولین حریف ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است که این بازی روز ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ برگزار خواهد شد. پرتغال و اسپانیا دیگر تیم‌های این گروه هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.