سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ برای اینکه چرا مهاجم بلژیکی تیمش بعد از گلزنی در خانه وست‌برومویچ خوشحال نکرد، دو دلیل آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (یکشنبه) در دیداری که گل نخستش را روملو لوکاکو به ثمر رساند، میزبانش وست‌بروموویچ را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. این پانزدهم گل مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ در ۱۸ هفته سپری شده از لیگ برتر بود که البته برای به ثمر رساندن آن چندان خوشحالی نکرد.

ژوزه مورینیو درباره این حرکت بازیکن سابق وست‌برموویچ (کسی که فصل ۱۳-۲۰۱۲ به صورت قرضی برای این تیم توپ زد)، دو دلیل آورد که دومی جالب‌تر بود.

او گفت: من فکر می‌کنم که خودداری او از خوشحالی کردن دو دلیل داشت. یکی اینکه به وست‌برومویچ علاقه دارد. او در این تیم روزهای شادی را سپری کرد و اعضای این تیم به او کمک کردند احساس کند که دوست داشتنی است و آنجا خانه‌‌اش است. در این تیم بود که لوکاکو توانایی‌هایش را در لیگ برتر به معرض نمایش گذاشت. شاید دومین دلیلش هم این باشد که او به من نگاه کرد و دید که خوشحالی نمی‌کنم و با خودش گفته «اگر او خوشحالی نمی‌کند، چرا من خوشحالی کنم؟»

مورینیو از همین موضوع برای کنایه زدن به رقبایش در سایر تیم‌ها از جمله آنتونیو کونته استفاده کرد. او ادامه داد: دلیلی ندارد وقتی که می‌برید دیوانه و وقتی که می‌بازید افسرده شوید. مربیان با تجربه‌تر ثبات بیشتری دارند. بعضی از مربیان دیگر متفاوتند و تغییر هم نمی‌کنند. من تغییر می‌کنم. اگر در دقیقه آخر تیمم گل بزند، قطعاً مرا در حال دویدن خواهید دید قطعاً، اما برای گل زدن در دقیقه ۲۰ که شما را یک گل پیش انداخته در حالی که کلی دیگر به پایان مسابقه مانده است، باید گذاشت بازی ادامه پیدا کند. زمانی که تیم من دارد می‌برد، سعی می‌کند تعادل احساسی‌اش را حفظ کند و ما سیرک راه نمی‌اندازیم. وقتی هم می‌بازیم، سعی می‌کنیم دچار افسردگی نشویم و باز هم تعادل روانی‌مان را حفظ کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.