دروازه‌بان رئال مادرید و بازیکن تیم ملی بانوان آمریکا به عنوان بهترین بازیکنان فوتبال منطقه کوناکاف در سال ۲۰۱۷ انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب (کونکاکاف)، کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی تیم فوتبال رئال مادرید را به عنوان بهترین بازیکن مرد فوتبال این منطقه در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد.

سنگربان کهکشانی‌ها که برای دومین بار این جایزه را دریافت می‌کند (دفعه قبل سال ۲۰۱۴ بود)، فصل گذشته با رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد، با کسب بیشترین آرا از رسانه‌ها، هواداران و کاپیتان‌ها و سرمربیان تیم‌های ملی منطقه کونکاکاف، به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد. ناواس که در جام جهانی ۲۰۱۴ در ترکیب تیم ملی کاستاریکا عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت، امسال بار دیگر به همراه این تیم جواز بازی در جام جهانی را کسب کرد و سال آینده در روسیه از چارچوب کاستاریکایی محافظت خواهد کرد.

همچنین الکس مورگان، مهاجم تیم ملی بانوان آمریکا هم که پیش از این در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ به عنوان بهترین فوتبالیست زن کونکاکاف معرف شده بود، برای سومین بار این عنوان را کسب کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.