کریستیانو رونالدو که به تازگی به دوران اوج نزدیک شده و گلزنی‌ها را آغاز کرده است، می‎خواهد در قراردادی جدید با رئال بیشترین دستمزد را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کریستیانو رونالدو اخیرا و بعد از انتقادات زیادی که به او وارد بود، توانسته دوباره اوج بگیرد و گلزنی‎هایش را آغاز کند. اما این دستاورد او با درخواستی همراه بوده است. او از تیم فوتبال رئال مادرید می‎خواهد که پر درآمدترین فوتبالیست دنیا باشد.

در فینال جام جهانی باشگاه‌ها، رونالدو بعد از این که عملکردی فوق‌‎العاده‎ای داشت، آن هم به فاصله کمی بعد از این که توانست پنجمین توپ طلایش را کسب کند، این باور در باشگاه به وجود آمده که او در یک زمینه دیگر هم می‎خواهد بهترین باشد.

بررسی قرارداد او با رئال مادرید که ۱۳ ماه پیش بود نشان می‌دهد که او در زمینه درآمد از نیمار که به پاری‎سن ژرمن رفته و مسی که قراردادش را با بارسلونا تمدید کرده، عقب افتاده است. از طرفی از قرارداد رونالدو ۳ سال و نیم دیگر مانده است و در نتیجه تا آن زمان نمی‎تواند از این دو بازیکن پیش بیافتد و این موضوع او را آزار می‎دهد.

حالا این که رونالدو توانسته از نظر تعداد توپ طلا با مسی برابر شود ممکن است باعث شود رئال بخواهد پیشنهاد قرارداد تا آخر دوران بازی کردن رونالدو به این بازیکن بدهد و در این قرارداد دستمزد او را افزایش دهد.

رونالدو هم که این موضوع را می‌‎داند از حالا به دنبال فراهم کردن زمینه برای افزایش دستمزدش است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.