در حالی که سوشا مکانی در روزهای گذشته در تمرینات صنعت نفت شرکت می‌کرد، اما مشخص نیست که محرومیت او به اتمام رسیده است یا خیر.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سوشا مکانی که بیش از یک سال پیش به‌مدت شش ماه از سوی کمیته اخلاق از حضور در میادین ورزشی محروم شده بود، پس از حضور در بلژیک دوباره قصد دارد به فوتبال ایران برگردد.

دروازه‌بان پیشین تیم پرسپولیس از حدود یک هفته پیش در آبادان حاضر شد و در تمرینات تیم صنعت نفت شرکت کرد، اما به یک‌باره آبادان را ترک کرد. گفته می‌شود که باشگاه صنعت نفت برای عقد قرارداد با مکانی باید از اتمام محرومیت او توسط کمیته اخلاق مطمئن می‌شد، اما نکته جالب توجه اینجاست که مسئولان کمیته اخلاق می‌گویند باشگاه صنعت نفت هیچ‌گونه رایزنی با آنها در خصوص مکانی انجام نداده است.

عبدالله سمامی، عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت سوشا مکانی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: سوشا مکانی مشکلی بابت بازی کردن ندارد. او شش ماه محرومیت خود را در خارج از ایران سپری کرد و محرومیتش به اتمام رسیده است. به اعتقاد من محرومیت این دروازه‌بان به اتمام رسیده، اما فقط اعتقاد من کافی نیست و رئیس کمیته اخلاق باید در این خصوص نظر نهایی را بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.