هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد این تیم از لحاظ عملکرد تیمی, جزو تیم‌های خوب نیم‌فصل اول بوده است.

قاسم حدادی‌فر که به تازگی با پایان یافتن دوران مصدومیتش به تمرینات گروهی تیم ذوب‌آهن بازگشته است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این باره اظهار داشت: چهار پنج روز است که در تمرینات حضور دارم. در این مدت درحال برنامه‌ریزی بوده‌ایم تا به مرز آمادگی کافی برسم. تلاش می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر برای بازی کردن آماده شوم و با صلاح‌دید کادر فنی به مسابقات برگردم.

وی راجع به عملکرد ذوب‌آهن در نیم‌فصل نخست لیگ برتر ادامه داد: تیم ما از لحاظ نتیجه‌گیری خیلی موفق نبوده اما از لحاظ عملکرد تیمی, جزو تیم‌های خوب بوده است. در بعضی از بازی‌ها حتی درحالی که با دو گل از حریف پیش بودیم و بسیار خوب بازی می‌کردیم, اما در آخر, بازی مساوی شده و یا نتیجه را واگذار کرده‌ایم. شاید اگر این امتیازات از دست نمی‌رفت ذوب‌آهن حالا در بالای جدول بود. با این حال خیلی امیدواریم که شرایط در نیم‌فصل دوم برای ما بهتر رقم بخورد تا تیم از لحاظ نتیجه‌گیری هم عملکرد خوبی داشته باشد.

هافبک تیم ذوب‌آهن درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به جای نفت تهران, تصریح کرد: ابتدا باید بگویم که این حق نفت تهران بود که در این مسابقات شرکت کند، اما متأسفانه شرایط برای‌شان فراهم نشد. ما در پلی‌آف با یک تیم هندی بازی داریم. همه تصور می‌کنند بازی مقابل این تیم کار آسانی است، اما فوتبال هند واقعاً پیشرفت کرده و کار آسانی مقابل این تیم نداریم. در کل و با توجه به اینکه بازی در اصفهان برگزار می‌شود ان‌شاءالله نتیجه لازم را می‌گیریم و به مرحله گروهی راه پیدا می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا ذوب‌آهن می‌تواند دوباره نتایج خوبش را در لیگ قهرمانان آسیا تکرار کند؟»، افزود: ما به دنبال این هستیم که در مرحله گروهی هم عمکرد خوبی داشته باشیم. ذوب‌آهن باید به روز‌های خوبش هم در لیگ برتر و هم در آسیا برگردد. البته سه بازیکن فیکس و تأثیرگذارمان هم در نیم‌فصل از تیم جدا شده‌اند که امیدوارم جایگزین‌های خوبی برای آنها پیدا شود.

حدادی‌فر در پایان با اشاره به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: امیدوارم تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.