آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا ممکن است در آینده‌ای نزدیک برای خرید مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید دست به کار شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گی‌یرمو آمور، مدیر روابط عمومی باشگاه بارسلونا می‌گوید که احتمال دارد این باشگاه با آنتوان گریزمان در تماس بوده باشد.

چند روز پیش خبری به نقل از نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا منتشر شد مبنی بر اینکه گریزمان در حال صرف شام با خوسپ ماریا بارتومئو رؤیت شده‌اند که هدف از این ضیافت شام، مذاکره طرفین برای انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی این بازیکن فرانسوی به نوکمپ در تابستان سال آینده بوده است.

گریزمان قرار بود تابستان امسال روخی‌بلانکو را به مقصد منچستریونایتد ترک کند اما محرومیت یک ساله این تیم از خرید بازیکن توسط فیفا او را از پیوستن به شیاطین سرخ منصرف کرد با این حال او هنوز هم به ترک اتلتیکو فکر می‌کند و دیه‌گو سیمئونه، سرمربی این تیم هم گفته که سد راه مهاجم ملی‌پوش تیمش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: عذرخواهی گریزمان بابت حرکت عجیبش در توئیتر

گی‌یرمو آمور درباره خبر ملاقات بارتومئو و گریزمان اظهار داشت: اگر این خبر چیزی است که موندو دپورتیوو نقل کرده، پس ممکن است ... شاید ملاقاتی وجود داشته و پیشرفت‌هایی هم صورت گرفته باشد اما من چیزی نمی‌دانم. درک متقابلی وجود دارد شاید مذاکراتی صورت گرفته باشد. شایعات در فوتبال اجتناب ناپذیر هستند. در مورد گریزمان هم باید بگویم بازیکنان زیادی هستند که ممکن است بارسلونا با آنها وارد مذاکره شود و رابطه‌ای را با آنها آغاز کند که در صورت به وجود آمدن فرصت، نسبت به عقد قرارداد با آنها اقدام کند. ما خودمان را ملزم به برقراری تماس با این بازیکنان می‌دانیم. این چیزی است که انجام شده است.

اظهارات آمور تنها چند روز پس از آن مطرح شد که سیمئونه گفت به مهاجمش تنها در صورتی اجازه رفتن می‌دهد که فرصتی بی‌نظیر فراهم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.