بارسلونا با یک پیروزی پرگل در شب بدشانسی مسی آماده ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بارسلونا آخرین بازی شب سوم هفته شانزدهم لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) را با برتری ۴ بر صفر خانگی تیم بارسلونای صدرنشین مقابل دپورتیو لاکرونیا به پایان رساند.

در این رقابت که با اهدای کفش طلای سال ۲۰۱۷ به لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا آغاز شد، بارسا با فداکاری و پاس زیبای ستاره آرژانتینی‌اش توسط سوارس در دقیقه ۲۹ به گل اول رسید. در ادامه پائولینو در دقیقه ۴۱ اختلاف را دوبرابر کرد. صحنه بحث‌برانگیز بازی در آخرین ثانیه‌های نیمه اول رخ داد؛ جایی که ضربه سوارس از خط دروازه رد شد اما داور و کمک داور اعتقادی به گل نداشتند و برای سومین بار در فصل جاری گل بارسلونا نادیده گرفته شد.

در ابتدای نیمه دوم، سوارس در دقیقه ۴۷ گل سوم بارسلونا را زد و مسی که همه انتظار گلزنی‌اش را داشتند در دقیقه ۷۰ ضربه پنالتی شلیک کرد اما دروازه‌بان رقیب ضربه او را مهار کرد. در نهایت پائولینو در دقیقه ۷۵ گل چهارم میزبان را وارد دروازه رقیب کرد. جالب اینکه بارسلونا علاوه بر ۴ گل، ۵ بار هم تیر دروازه را لرزاند و البته مسی دست خالی میدان را ترک کرد.

در نهایت بارسلونا با پیروزی ۴ بر صفر پرانگیزه راهی جدال هفته آینده مقابل رقیب دیرینه‌اش، رئال مادرید در «ال‌کلاسیکو»ی دور رفت لالیگا شد.

جدول لالیگای اسپانیا را (اینجا) ببینید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.