مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: مالک باشگاه نفت زمانی که سر کوچه‌‌شان هم جریمه می‌شود, به گردن ما می‌اندازد.

رضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه امروز (یکشنبه) در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که با حضور افتخاری (مدیر عامل باشگاه استقلال) و گرشاسبی (سرپرست باشگاه پرسپولیس) برگزار شد, اظهار داشت: با توجه به تاکیدات وزارت ورزش در این جلسه راه‌های گسترش هم‌کاری اداره کل با مسؤلان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بررسی شد. با توجه به اینکه بخشی‌ از زیرساخت‌های این دوباشگاه در تهران دچار مسائل حقوقی است, هم‌فکری شد تا چگونه می‌توان این مشکلات را برطرف کرد. همچنین برای میزبانی شایسته این دو باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا صحبت شد. بنا شد این جلسات ادامه پیدا کند تا بتوانیم بخشی از دغدغه‌ها را برطرف کنیم. برای میزبانی این تیم‌ها در آسیا نیاز است مقامات استان تهران همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این جلسه درمورد کمک‌های مالی اداره کل به این باشگاه‌ها هیچ صحبتی نشده, افزود: استقلال و پرسپولیس از کمک‌های مالی دولتی منع شده‌اند و ما نمی‌توانیم حتی یک ریال هم به آنها کمک کنیم چون این موضوع ممنوعیت دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به اظهارات امروز جهانیان مبنی بر اینکه مقصر جدایی درخشان از این تیم رضا گل‌محمدی بوده است, گفت: اجازه بدهید من درمورد این موضوع صحبتی نکنم چون جهانیان زمانی که سر کوچه‌‌شان هم جریمه می‌شود, به گردن ما می‌اندازد. من فقط یک نامه به مجمع واگذاری باشگاه نفت ارسال کردم در مورد اینکه طبق دستور مرجع قضائی نمی‌توانیم مجوز صادر کنیم و صراحتاً به این موضوع اشاره کردیم.

وی ادامه داد: من از روزی که این نامه را فرستادم پیش‌بینی می‌کردم. ایشان (جهانیان) آزاد است که هر چه می خواهد بگوید. من فقط از مجمع نفت خواستم که تکلیف را روشن کنند چراکه این تیم تهرانی که حالا از آسیا حذف شده, حداقل در لیگ بماند. مجمع واگذاری نفت فعلا مالک این باشگاه است و باید آنها وضعیت را مشخص کنند.

گل‌محمدی در ادامه تصریح کرد: ما هیچ مشکل شخصی‌ای با جهانیان نداریم و هر شخص و گروهی که سه شرط لازم را تضمین کند می‌تواند با توجه به ضوابط فدراسیون فوتبال مالکیت را بر عهده بگیرد. هرگاه این سه شرط که حل مشکل دارایی, پرداخت بدهی بازیکنان و کادر فنی و پرداخت حق مکان میزبانی مسابقات‌شان است, اجرا شود و بتوانند از دستور رفع ممنوعیت مرجع قضائی را بگیرند, ما مشکلی نخواهیم داشت. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که واقعیت‌ها را به منصه ظهور بگذارند تا همه با چشمان باز اتفاقات را رصد کنند و تشخیص بدهند که چه کسی واقعیت‌ها را می‌گوید و چه کسی فرار رو به جلو می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: چه طور می‌شود ما اول آدم خوب و دوست‌ داشتنی‌ای بودیم اما حالا که این فرد به تعهداتش عمل نکرده و ما داریم قانون را اجرا می‌کنیم شدیم آدم بد؟ نامه مرجع قضائی ملاک عمل ما است. در حاضر حاضر تیم‌های پایه نفت و بخش بانوان آن تعطیل است و کادر فنی این تیم هم با مشکل رو به رو شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.