سرمربی میلان از باخت تیمش مقابل هلاس ورونا به عنوان شکستی شرم‌آور یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو پس از شکست ۳ بر صفر عصر امروز (یکشنبه) شاگردانش در خانه هلاس ورونا در چارچوب هفته هفدهم سری A ایتالیا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت پرمیوم» ایتالیا گفت: ۲۵ دقیقه اول موقعیت‌های خوبی روی دروازه هلاس ورونا خلق کردیم، سپس در اولین موقعیتی که آنها داشتند، دروازه‌مان باز شد. پس از دریافت گل دوم هم کلاً تمرکزمان را از دست دادیم.

وی در ادامه افزود: ما جای ریکاردو رودریگز و داویده کالابریا را در زمین عوض کردیم و تا زمان دریافت گل اول هم خوب بازی کردیم. در مجموع فوتبال بدی را ارائه ندادیم، اما همانند گذشته در مواجه با اولین مشکل، مسیرمان را گم می‌کنیم. این شکستی شرم‌آور بود، اما به هر حال باید به پیش‌رو نگاه کنیم.

سرمربی روسونری تصریح کرد: شاید بتوان گفت که مسائل بیرونی بر روی تیم اثر گذاشته، اما بازیکنان به موقع دستمزد خود را دریافت کرده‌اند و تیم مشکلی ندارد. باید روی این موضوع کار کنیم که چرا وقتی خوب بازی می‌کنیم، نمی‌توانیم به گل برسیم، اما بعد از اولین سکسکه نمی‌توانیم واکنش نشان دهیم یا اگر واکنش نشان می‌دهیم سازماندهی لازم را نداریم که این را دوست ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.