مدافع نفت تهران گفت: تکلیف مالکیت باشگاه را مشخص نمی‌کنند تا فردی پیدا شود برای تیم خرج کند.

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد خداحافظی حمید درخشان از بازیکنان نفت تهران در رختکن این تیم اظهار داشت:حمیدخان برای این تیم زحمت کشید اما وقتی دید مشکلات حل نمی‌شود و شرایط خیلی سخت است تصمیم گرفت از تیم جدا شود. جا داشت از او تقدیر شود تا به این شکل از تیم نرود.

وی با ابراز تاسف از مشکلات تیمش نیز یادآور شد: باشگاه ما واقعا بلاتکلیف است چرا که نه مالکیت باشگاه مشخص است و نه پول و امکانات داریم. مسئولان شرکت نفت و همچنین استان تهران حاضر نیستند باشگاه را به نام مالک فعلی یا هر فرد دیگری کنند و تا آن زمان هم فردی پیدا نمی‌شود تا بخواهد برای تیم پول خرج کند. در این شرایط فقط مربی و بازیکنان هستند که متضرر می‌شوند.

بنگر با تاکید بر اینکه آبروی فوتبالی‌شان در خطر است، عنوان کرد: به هر حال ما بازیکنان حیثیت و اعتبار‌مان را در تیم گذاشته‌ایم و هر نتیجه‌ای که نفت کسب کند در کارنامه فوتبالی‌مان ثبت می‌شود. شرایط امروز نفت به همه بازکنان ضربه زده و واقعا نمی‌دانیم چه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجودی که تمرینات نفت را تحریم کرده بود به این تیم بازگشت؟ یادآور شد: من از باشگاه خواستم رضایت نامه‌ای را صادر کند یا اینکه تکلیف مطالبات‌مان مشخص شود. گفتند که برگردم همه چیز درست می شود اما امروز دو روز از بازگشتم می‌گذرد و همچنان بلاتکلیف هستیم. البته تکلیف خود مالکین باشگاه هم مشخص نیست چرا که باشگاه را به نامشان نمی‌زنند. زمانی هم که این اتفاق رخ ندهد کسی برای باشگاه پول خرج نمی کند.

بنگر در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از تیمی دارد؟ گفت: بله ۳، ۴ پیشنهاد دارم و از باشگاه خواسته‌ام تکلیفم را مشخص کنند. ما بازیکنان آبروی‌مان را در تیم گذاشته‌ایم و نمی‌خواهیم بیشتر از این با آن بازی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.