شفر می‌گوید تیمش مقابل ایرانجوان بوشهر کار سختی در پیش دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم استقلال تهران قرار است فردا در چارچوب جام حذفی کشور به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر برود. امروز شفر سرمربی استقلال در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شفر در آستانه بازی استقلال با ایرانجوان بوشهر گفت: همان حرف هایی که در دیدار قبلی جام حدفی زدم دوباره باید تکرار کنم که بازی راحتی در پیش نداریم. بازی پرسپولیس و بادران را همه مشاهده کردند که بازی آسانی برای پرسپولیس نبود. ما از دقیقه یک بازی را باید کنترل کنیم و نباید به حریف شانسی بدهیم. روز گذشته چند فیلم از بازی حریف‌مان دیدم و در مورد این مسئله با مهدی قائدی صحبت کردم چون ایرانجوان باشگاه سابق این بازیکن است و متوجه شدم بازی راحتی پیش روی ما نیست.

وینفرد شفر در مورد وضعیت مجتبی جباری دراستقلال گفت: من با جباری ملاقات داشتم و با او صحبت کردم. من نمی ‌خواهم استرس و فشاری روی باشگاه یا جباری باشد. جباری بازیکن بسیار بزرگی است و باشگاه هم باشگاه بزرگی است. امیدوارم هر دو طرف به هم نزدیک شوند و مسئله به زودی حل شود.

شفر ادامه داد: بهترین حالت ممکن این است که همیشه دو طرف مقابل یکدیگر بنشینند و با هم صحبت کنند و مسائل را رو در رو حل کنند. من هم همیشه تلاش می ‌کنم بهترین انتخاب و عملکرد را در مسئولیتی که به من واگذار شده است داشته باشم.

وی در خصوص جدایی حسن بیت‌ سعیداز استقلال گفت: او از جمع ما جدا شده است و در روزهای آخر مصدومیتی داشت که یپش دکتر رفت و برگشت. ما در تمرینات ‌مان شخصی داریم که کارهای قدرتی‌ را با بازیکنان مان انجام می ‌دهد. هفته پیش از او خواستم با بیت ‌سعید تمرینات اختصاصی داشته باشد و در نهایت تصمیم بر این شد او از جمع ما برود. من مطمئنم بهترین حالت ممکن برای بیت ‌سعید این است که او به یک باشگاه دیگر برود و بازی کند. من بهترین آرزوها را برای بیت‌سعید دارم و امیدوارم دفعات دیگر که روزنامه‌ها و رسانه‌های ایران را می‌خوانم از موفقیت او بیشتر بنویسند.

او ادامه داد: در رابطه با بازیکنانی که من می‌خواهم مدیرعامل باشگاه سخت در تلاش است تا آنها را جذب کند، بار دیگر می‌گویم ملاقات ما با مدیرعامل بسیار بسیار خوب بوده است و همه ما برای استقلال تلاش می‌ کنیم و می‌ خواهیم استقلال به بهترینشرایط خود بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه مهاجم جامائیکایی به استقلال خواهد آمد یا خیر گفت: خیر این مهاجم در لیگ MLS آمریکا بازی می ‌کند و قرارداد طولانی مدت دارد و قرارداد او بسیار گران می ‌شود.

شفر در مورد معاوضه شهباززاده با مرتضی تبریزی‌ مهاجم تیم ذوب‌آهن گفت: زمانی که این مسئله قطعی شود خود مدیرعامل باشگاه آن را اعلام می کند. اکنون دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. این مسئله به دلیل احترام است. باید ابتدا قطعی شود و پس از آن، قضیه رسانه ای شود.

شفر در مورد اینکه از محل جدید تمرین استقلال در زمین صنایع دفاع رضایت دارد یا خیر، گفت: بله راضی هستیم. اوایل شاید خیلی خوشحال نبودم اما اکنون راضی هستم. آنجا اتاق کنفرانس، سالن وزنه و ... دارد و مثل خانه خودمان است. استقلال نباید در زمین چمن نامناسب تمرین کند. باشگاه بزرگ استقلال باید محل تمرینی داشته باشد که بازیکنان فکر کنند مثل خانه خودشان است.

سرمربی استقلال ادامه داد: این ورزشگاه مثل خانه ما می ‌ماند و بازیکن باید در آن راحت باشد. درست مثل محل کار خود شما که مثلا یک ساعت و نیم در آنجا بنشینید و سپس به شما بگویند قرار است تعداد جدیدی از ژورنالیست‌ها بیایند و شما باید از آنجا بیرون بروید. این حس برای شما مطمئنا خوب نخواهد بود.

شفر در پاسخ به این سؤال که آیا شهباززاده به بازی فردا می‌رسید یا خیر گفت: فکر نمی ‌کنم او برسد اما امروز در مورد او با پزشک تیم صحبت می‌کنم تا تکلیف او مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.