سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: اطمینان دارم جایی که پول های میلیاردی جابجا می شود، فساد هم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا دلگرم در نشست خبری قبل از دیدار برابر استقلال تهران از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: فردا مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که از قدرت بالایی برخوردار است و هواداران میلیونی دارد. این باعث افتخار ماست که مقابل استقلال بازی خواهیم داشت.

وی افزود: باشگاه ایرانجوان نیز همانند استقلال یک باشگاه ریشه دار است و قدمت ۷۰ ساله دارد و از اعتبار خوبی در فوتبال ایران برخوردار است. بنابراین فکر می کنم علاقه مندان به فوتبال شاهد جدال دو تیم ریشه دار خواهند بود و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، دست پر از این بازی بیرون بیاییم زیرا دیدار فردا فقط یک برنده خواهد داشت و هر تیمی که پیروز شود به دور بعد صعود خواهد کرد.

سرمربی ایرانجوان بوشهر در پاسخ به این سوال که آیا لیگ یک، یک لیگ پویا است یا خیر؟ تصریح کرد: باید ببینیم چطور به لیگ یک نگاه می کنیم. البته از لحاظ امکانات شاید شرایط تیم ها با یکدیگر فرق کند اما در مجموع در این چند سال شاهد بودیم که بسیاری از بازیکنانی که در لیگ یک توپ می زدند به لیگ برتر رفتند و بنابراین اعتقاد دارم تفاوت زیادی بین بازیکنان لیگ یک و برتر وجود ندارد. به عنوان نمونه مهدی طارمی را اشاره می کنم که تا دو سال پیش کسی او را نمی شناخت و از تیم ایران- جوان به پرسپولیس آمد اما در حال حاضر یکی از بهترین گلزنان فوتبال ایران است و در تیم ملی هم حضور دارد. همچنین از قائدی نام می برم که از ایرانجوان به استقلال پیوسته، بازیکنی بسیار خوش تکنیک و ریزنقش است و اگر قدر خودش را بداند می تواندجایگاهی بالا در فوتبال ایران داشته باشد.

وی در ادامه یادآور شد: تیم های لیگ یکی توانستند در جام حذفی، چند تیم لیگ برتری را از دور مسابقات کنار بزنند. تیم ما فوتبال خوزستان ، خونه به خونه و سیاه جامگان را حذف کرد و امیدوارم باز هم فردا بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، استقلال را در تهران و مقابل هوادارانش حذف کنیم.

دلگرم در خصوص فساد در فوتبال نیز اظهار داشت: من تابه حال نه دیده ام و نه به من پیشنهادی شده است اما در جایی که پول های میلیاردی جابجا می شود مطمئنم فساد هم وجود خواهد داشت. بنابراین باید دستگاه های نظارتی دقت بیشتری داشته باشد و جلوی این مسائل را گرفته تا دیگر شاهد این اتفاقات در فوتبالمان نباشیم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر در خصوص اتفاقاتی که در دیدار تیمش برابر مس کرمان در لیگ یک اتفاق افتاده تأکید کرد: من از برنامه لیگ یک گلایه دارم که متأسفانه هر چیزی که به نفع و یا ضرر ما بود را نشان نداد. در دیدار ما برابر مس کرمان، نقش داور تأثیرگذار بود و من با اینکه هیچ وقت به داور اعتراض نمی کردم به خاطر یک اوت با داور صحبت کردم و او مرا به سرعت اخراج کرد و درست همان توپ در برگشت به سود مس کرمان وارد دروازه ما شد. چرا برنامه لیگ یک نشان نداد که مربی ما را مأموران نیروی انتظامی کتک زدند و در محدوده ای که نباید ورود کنند، دخالت کردند. متأسفانه مشکلات داوری همیشه به ضرر ما تمام شده است اما هیچ کس پاسخگو نبوده و ما انتظار داریم که مسئولان فوتبال بیشتر به لیگ یک بپردازند و نظارت دقیق تری به آن داشته باشند.

وی در خصوص شکایت این باشگاه از استقلال به خاطر مهدی قائدی خاطرنشان کرد: ما از باشگاه استقلال شکایت کردیم، چون پاسخگوی ما نیستند و نمی دانیم چرا چنین رفتاری از خود نشان می دهند. آنها باید جوابگوی ما باشند تا ما هم با آنها همکاری کنیم.

دلگرم در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه موقع به شکایت شما رسیدگی می شود؟ (با خنده) گفت: فقط خدا می داند و من هیچ اطلاعی ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.