پرسپولیس توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهاییرقابت های جام حذفی باشگاه های کشور، عصر جمعه تیم های بادران تهران و پرسپولیس بهمصاف هم رفتند که این دیدار پر افت و خیز و جذاب در نهایت با برتری ۲ بر یك شاگردان برانکوبه پایان رسید.

در این مسابقه که به میزبانی تیم بادران در استادیوم آزادی برگزار میشد، هواداران این تیم حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند و شاید برای اولین بار درتاریخ پرسپولیس کاری کردند که هواداران این تیم در استادیوم آزادی در اقلیت باشند.

بازی تا دقیقه ۳۶ کاملا پایاپای دنبال می شد و هر دو تیم با جنگدگی وتلاش بالا در پی خلق موقعیت بودند تا اینکه نفوذ بشار رسن به محوطه بادران وبرخورد مشکوکی که با مدافع این تیم داشت باعث شد تا داور در تصمیمی بحث برانگیز بهسود پرسپولیس پنالتی بگیرد و گادوین منشا سفید پوشان پرسپولیس را از روی نقطهپنالتی پیش بیندازد.

این گل باعث عقب نشینی بادران نشد بلکه کاری کرد تا این تیم لیگ یکیبا هجوم پر تعداد به سمت دروازه پرسپولیس در دقیقه ۴۰ توسط مهرداد رضایی به گلتساوی برسد.

در نیمه دوم اما پرسپولیس کاملا نسبت به حریفش برتر بود و توانست توپو میدان را کامل در اختیار داشته باشد. نمایش خوب پرسپولیس در نهایت باعث شد تااین تیم با ضربه سر شجاع خلیل زاده در دقیقه ۵۴ به گل برتری برسد و با حفظ ایننتیجه، بتواند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شود تا با صنعت نفت آباداندیدار کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )