مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل بادران داشتیم و این تیم حریف سرسختی برای ما در جام حذفی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال حسینی پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیمش برابر بادران تهران از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی گفت: دیدار سختی را مقابل بادران برگزار کردیم. این تیم با تمام توان مقابل ما بازی کرد و تلاش می کرد تا بتواند به پیروزی دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: جام حذفی همیشه جام شگفتی ها است و تیم ها تلاش می کنند تا بتوانند با ارائه بازی خوب حریفان سرشناس خود را حذف کرده و شگفتی ساز شوند.

سیدجلال حسینی در پاسخ به این سوال که شما در این دیدار حضور نداشتید و تیم در نیمه اول گل خورد گفت: با چنین نظری موافق نیستیم. شاید در بازی آینده من هم در زمین باشم و گل بخوریم. هر کس که در زمین بود تلاش کرد تا تیم در پایان موفق باشد.

مدافع پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس هم گفت: متاسفانه مشکلات همچنان باقی است اما آقای گرشاسبی قول داده هر چه زودتر این مشکل را برطرف کرده و ما هم بدنبال این هستیم تا مشکلاتمان هر چه زودتر برطرف شود. قرار است در این خصوص فردا جلسه ای را با گرشاسبی داشته باشیم تا از وضعیت آینده خود آگاه شویم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده برخی بازیکنان اعلام کرده اند تا مطالبات خود را دریافت نکنند قراردادشان را تمدید نمی کنند، افزود: چنین چیزی صحت ندارد. بازی در تیم بزرگی چون پرسپولیس برای همه افتخار است و بعید می دانم کسی چنین صحبتی کرده باشد.

کاپیتان پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا پرسپولیس موفق و سربلند باشد، اما از مسئولان تیم هم انتظار داریم تا هر چه زودتر مشکلاتم ما برطرف شده تا با آرامش و بدون دغدغه، لیگ و جام حذفی را ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.