اولین فروشگاه محصولات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در شهر مسکو افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر سوروخین، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، آنا بریتو، رئیس بخش برند‌ها و صدور مجوزهای فیفا و ساوین، سفیر رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مراسم افتتاحیه اولین فروشگاه محصولات جام جهانی ۲۰۱۸ در مسکو حضور داشتند.

آلکسی سوروخین در مراسم افتتاحیه گفت: بسیار خرسند هستیم که اولین فروشگاه محصولات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در یک مرکز تجاری بسیار زیبا برای بچه‌ها افتتاح می‌کنیم. به زودی این فروشگاه در سن پترزبورگ و دیگر شهرهای میزبان رقابت‌ها افتتاح خواهند شد. محدوده فروشگاه‌های جام جهانی ۲۰۱۸ بسیار وسیع است و تمام میهمانان رقابت‌ها می‌توانند محصولات موردنیاز خود را خریداری کنند. نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یک نقطه عطف و اتفاقی بسیار مهم است.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ حکایت از فعالیت ۵۰۰ راهنمای گردشگری در نیژنی گورود یکی ۱۱ شهر میزبان این رقابت‌ها است.

دیمیتری اسواتکوفسکی، معاون فرماندار شهر نیژنی گورود در این رابطه اظهار داشت: ما در حال مهیا کردن ۵۰۰ راهنمای گردشگری محلی جهت همکاری با گردشگران و میهمانان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در شهر نیژنی گورود هستیم. ۵۰ نفر از میان این راهنمایان گردشگری مسلط به سه زبان خارجی هستند. بیست نفر نیز تسلط به زبان‌های روسی و چینی دارند. آنها در مرکز شهر نیژنی گورود و اماکن پربازدید حضور خواهند یافت تا خدماتی به گردشگران و هواداران فوتبال از سراسر جهان ارائه دهند.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال ۱۳۹۷ در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر برگزار خواهد شد. ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش قرار داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.