عصر امروز و با حضور رئیس فدراسیون فوتبال مراسم بهره برداری از کفپوش جدید سالن فوتسال کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بهره برداری از کفپوش جدید سالن کمپ تیم های ملی فوتسال از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه با حضور مهدی تاج، عباس ترابیان، محمدرضا ساکت، حیدر بهاروند، علی صانعی و سیدمحمد ناظم الشریعه و همچنین بازیکنان امید فوتسال برگزار شد.

در ابتدا مهدی تاج گفت:خوشحالم که دارد این اتفاق مبارک می افتد. تیم ملی فوتسال ما در دنیا عنوان سوم را کسب کرد و امیدوارم این توفیقات بیشتر شود. این کفپوش هم استاندارد و خوب است که در تبریز استفاده شده بود. ما هم قرار شد این کفپوش را خریداری کنیم و در کمپ تیم های ملی مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: علی کفاشیان دارد برای فوتسال زحمت می کشد و شرایط خوبی بر فوتسال حاکم است. مجموعه خوبی برای فوتسال آسیا و فوتسال ایران دارد درست می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین از افتتاح زمین چمن کمپ تیم های ملی در فروردین ماه خبر داد و گفت: یک پروتکل بین ما و سرمربی تیم ملی بسته شده بود که آن هم افتتاح زمین چمن کمپ تیم ملی بود که توانستیم در حال حاضر نیمی از کار را به اتمام برسانیم. ان شاءالله تا فروردین ماه این زمین چمن را که از امکانات روز دنیا برخوردار است در اختیار تیم ملی قرار دهیم تا یکی از برجسته‌ترین موارد توافق با کی‌روش انجام شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در آینده ای دور ساختمان مرکزی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و ساختمان مرکزی فوتسال در کمپ تیم ملی افتتاح خواهد شد تا بتوانیم دین خود را به فوتبال کشورمان ادا کرده باشیم.

در ادامه این مراسم تیم امید فوتسال یک دیدار نمادین را بر روی کفپوش جدید تیم ملی برگزار کرد.

علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال شاخص‌ترین غایب این مراسم بود. مهدی تاج در واکنش به دلیل غیبت کفاشیان گفت که برای وی کاری پیش آمده بود!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.