مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از انتخاب کمپ اردویی اکثر تیم‌های شرکت‌کننده در این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، الکساندر سوروخین گفت: تقریبا تمامی تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کمپ تمرینی خود را انتخاب کرده‌اند اما پیش از روز ۳۱ ماه ژانویه می‌توانند تصمیم خود را تغییر دهند.

مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ادامه داد: هنوز دقیقا نمی‌دانیم کدام تیم در کجا اردو می‌زند اما تا پیش از تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ می‌توانند تصمیم خود را تغییر دهند. مسکو، جنوب روسیه و چند منطقه در لنیگراد مورد توجه قرار داشتند. ما ۷۰ کمپ را در نظر گرفته بودیم که فقط ۳۲ محل برای تیم‌های ملی انتخاب خواهند شد. نگران برخی از مناطق بودیم اما این جام جهانی است و یک سری واقعیت‌ها را باید مدنظر داشته باشیم.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ مربوط به حمایت مجلس دومای این کشور از لایحه دولتی جریمه فروش بلیت‌های غیرقانونی است.

دولت روسیه لایحه‌ای را ارائه خواهد داد که بر اساس آن برای فروشندگان و طراحان بلیت‌های غیرقانونی و تقلبی که خارج از زیرمجموعه قرارداد با فیفا است جرایم سنگینی در نظر گرفته خواهد شد.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال ۱۳۹۷ در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر برگزار خواهد شد. ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش قرار داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.