مربی جدید تیم فوتبال مشکی‌پوشان مربیگری را بیشتر از بازی کردن دوست دارد.

سیاوش اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با ابراز خرسندی از حضور در کادر فنی مشکی‌پوشان گفت: من دو سال است که مربیگری می‌کنم و این چالش را بیشتر از دوران بازیگری و فوتبال بازی کردن دوست دارم. من به این کار علاقه‌مند هستم و وقتی با پیشنهاد عنایتی مواجه شدم در نهایت آن را پذیرفتم.

وی ادامه داد: من با عنایتی دوستی قدیمی دارم و او چند بار در تمرینات تیم جوانان استقلال حاضر شد. حتماً آقارضا چیزهایی در من دیده است که درخواست کرد تا با یکدیگر همکاری کنیم. مطمئن باشید سیاه‌جامگان از لحاظ فنی در نیم‌فصل دوم با تغییرات مثبتی مواجه خواهد شد.

مربی جدید تیم فوتبال مشکی‌پوشان در پاسخ به این پرسش که کدام تیم امسال مدعی اول قهرمانی است اظهار داشت: چند تیم دنبال قهرمانی هستند که می‌توان از پرسپولیس و پارس جنوبی به‌عنوان مدعیان جدی نام برد. استقلال هم می‌تواند به کورس قهرمانی اضافه شود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا این تیم با شفر دچار تغییرات مثبت شده است یا خیر، تصریح کرد: استقلال با شفر تغییر زیادی نکرده است و فقط بازیکنان تا حدودی جابه‌جا شده‌اند. امیدوارم شرایط این تیم در آینده بهتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.