سرمربی آرژانتینی سفیدپوشان لندن نه تنها از قرعه‌ تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ناراحت نیست بلکه از آن رضایت دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اینکه یکی از سخت‌ترین قرعه‌های ممکن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نصیب تاتنهامی‌ها شد و آنها را با یوونتوس، قهرمان ۶ فصل گذشته سری A و نایب قهرمان دو فصل از سه فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا روبه‌رو کرده است، مائوریسیو پوچتینو از قرعه تیمش رضایت دارد.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام که تیمش در مرحله رفت میهمان بانوی پیر است، درباره قرعه نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر گفت:« این قرعه فوق‌العاده است چون خانواده من اهل ایتالیا و اهل تورین هستند. باور نکردنی است. نام خانوادگی من هم ایتالیایی است. تورین شهر و تیمی دارد که من همیشه دوست داشتم در آنجا بازی کنم و الان خوشحالم که فرصتی پیش آمده است تا به تورین برویم و مقابل یوونتوس بازی کنیم.

پوچتینو که معنای نام خانوادگی‌‌اش به ایتالیایی «یک مقدار کم» می‌شود، تیمش را از گروهی به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی رساند که در آن رقبای سرسختی مانند رئال مادرید و بوروسیا دورتموند حضور داشتند.

او افزود: رقابت کردن و جنگیدن برای من بسیار مهم است و ما همیشه نشان داده‌ایم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. نشان داده‌ایم که می‌توانیم با فشار بازی‌های لیگ قهرمانان کنار بیاییم. این بازی با بازی‌هایی که مقابل رئال مادرید انجام دادیم فرق دارد. بازی مقابل یوونتوس بسیار هیجان‌انگیز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.