سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال ایران در قرعه مناسبی قرار گرفته و باید بهترین کیفیت را از خود به نمایش بگذاریم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد کاظم ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همگروهی با چین،عراق و میانمار قرعه مناسبی بود و معتقدم باید بهترین بازی را از خود در سه بازی مرحله مقدماتی به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: چین، میانمار و عراق جزء تیم های خوب هستند و بدون شک بازی آسانی را برابر آنها نخواهیم داشت اما اگر می خواهیم که قهرمان شویم باید مسابقات تدارکاتی داشته باشیم. پس از تورنمنت اصفهان که ملی پوشان عملکرد مناسبی داشته و محک جدی خوردند، دو بازی دوستانه با بلاروس در تهران و اسلونی در کشورش خواهیم داشت تا ملی پوشان با آمادگی بالا در مسابقات جام ملتهای آسیا حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ملی تنها دغدغه اش را مصدومیت بازیکنان پیش از این بازیها اعلام کرد و در پایان گفت: تنها دغدغه ام وضعیت جسمانی بازیکنان است چرا که بلافاصله بعد از پایان رقابتهای لیگ برتر، مسابقات جام ملتها آغاز می شود و اگر بازیکنی مصدوم شود، فرصت کافی را برای طی کردن روند بهبودیشان نخواهیم داشت و این امر تنها دغدغه کادر فنی است. امیدوار هستیم که هیچ یک از بازیکنان با مصدومیت مواجه نشوند و بتوانیم با در اختیار داشتن تمام بازیکنان مد نظر به این مسابقات اعزام شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.