پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برانکو می‌داند کدام راه برای موفقیت را طی کند، گفت: روند نتیجه گیری پرسپولیس نشان از هوش بالای کادر فنی این تیم دارد.

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم که منجر به صدرنشینی این تیم در رقابت های لیگ برتر شده است، گفت: پرسپولیس کاملا هوشمندانه بازی می کند. کادر فنی این تیم می داند در هر بازی از چه سیستم و الگویی برای بردن استفاده کند. در واقع هندسه بردن در پرسپولیس به درستی تنظیم شده است. آنها توپ را در فضاهای کلی زمین به چرخش در می‌آورند و همین امر باعث می شود تا موقعیت های خوبی را نیز در محوطه جریمه حریفان داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تاکتیک های این تیم تصریح کرد: بازی های پرسپولیس نشان می دهد بازیکنان این تیم به شناخت کامل از همدیگر رسیده اند. این موضوع حکایت از آن دارد که بازیکنان، تمرینات خود را جدی می گیرند و می‌توانند خیلی زود از سیستم های مختلف برای رسیدن به دروازه حریفان استفاده کنند.

وی درباره احتمال تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: او نشان داده است می داند کدام راه را برای موفقیت باید طی کند. البته باید ارتباط تنگاتنگی با بازیکنان داشت تا متوجه نحوه مدیریت او شویم.

مرد ماندگار خط حمله سرخپوشان تاکید کرد: در تیم هایی نظیر پرسپولیس و استقلال، نوع ارتباط مربی با بازیکنان بسیار مهم است و نباید آنها را نادیده بگیریم. تنها به عنوان یک هوادار می گویم از نتایجی که برانکو با پرسپولیس کسب کرده است راضی هستم و معتقدم او می تواند تیمش را روز به روز بهتر از قبل کند تا در آسیا هم آرزوی پرسپولیسی ها را با قهرمانی برآورده کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )