مارکا در گزارشی مدعی شده والورده سبک جدیدی در بارسا پیاده کرده و این تیم حالا توان بازی تدافعی در شرایطی که نیاز به برد نباشد را هم دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی درباره بعد جدیدی از بازی تیم فوتبال بارسلونا که به تازگی از آن رونمایی کرده، نوشته است.

در دیداری که آبی و اناری‌ها مقابل یوونتوس در تورین به تساوی بدون گل دست پیدا کردند، سبکی از بازی ارائه شد که کمتر از تیم اسپانیایی دیده شده بود. این تیم نسبت به یووه در جدول رده‎بندی گروهش وضعیت بهتری داشت و در این بازی آمده بود تا تنها امتیازی که به آن نیاز دارد را بگیرد.

با این که مالکیت توپ بیشتر در اختیار بارسا بود، اما آلگری مدعی شد که این تیم در زمینه دفاعی پیشرفت کرده است و با فصول قبل تفاوت زیادی کرده است: بارسلونا این فصل آماده‎تر است. نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر دفاع می‎کند.

این دیدار را شاید بتوان دفاعی‎ترین دیدار بارسلونا در تمام بازی‌های فصل جاری نامید و از ابتدای آن تیم والورده مشخص کرده بود که با چه هدفی وارد زمین شده است.

مسی غایب بزرگ میدان بود و پائولینیو هم پشت سر سوارس که تنها مهاجم تیم بود به میدان رفته بود. این تغییر نشان می‌داد که تلاش والورده برای به دست گرفتن کنترل بازی در میانه میدان است و بازی دادن به بوسکتس و راکیتیچ هم نشان از تصمیم بارسا برای ارائه بازی تدافعی داشت.

آخرین نفر هم که به عملی شدن تصمیمات والورده کمک کرد مارک آندره تراشتگن بود که توپ‌های زیادی را مهار کرد تا تیمش تک امتیاز مورد نظر را به دست آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.