رییس کمیته اموزش با حضور در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی مربیگری فوتبال پایه بانوان در اصفهان دقایقی را سخنرانی کرد.

‎به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر ‎میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش فدراسیون در آئین افتتاحیه دومین دوره مربیگری فوتبال پایه بانوان در اصفهان با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره به میزبانی استان اصفهان، تصریح کرد: از اینکه مدرسان نروژی در کشورمان حضور یافتند خرسندیم و به این مسئله افتخار می‌کنیم چراکه سطح کاری بسیار بالایی دارند.

‎وی تصریح کرد: اصفهان در سالیان اخیر یکی از استان های پیشرو در سطح کشور بوده و دوره های متعددی در این استان برگزار شده است. با این حال معتقد هستیم که کمیت برای کمیته آموزش کافی نیست و جلساتی پیرامون کیفی سازی این دورuه ها داشته‌ایم.

‎رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب یادآور شد: کیفیت زمانی بدست می آید که قالب حرفه ای را در برگزاری کلاس های آموزشی حفظ کنیم. به همین جهت از این به بعد اگر افراد شرایط لازم را نداشته باشند از حضورشان در کلاس های مختلف جلوگیری می‌کنیم و هیات‌های فوتبال کشور در جهت رسیدن به کیفیت آموزش ما را همراهی خواهند کرد.

‎میرشاد ماجدی ادامه داد: نحوه پذیرش و برگزاری کلاس های آموزشی مربیگری اکنون به گونه ای است که همه علاقه مند به شرکت در این دوره‌ها هستند و این درحالی است که باید این پتانسیل از داخل فوتبال تامین شود.

‎وی تاکید کرد: ما گر بخواهیم در حوزه مربیگری فوتبال پیشرفت کنیم و زمانی مانند مدرسان خارجی به کشورهای دیگر دعوت شده و در آنجا تدریس کنیم باید به خودباوری برسیم و این مسئله را در ایران نهادینه کنیم.

‎رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: زبان فوتبال مشترک است و آن چیزی که همه را متفاوت می کند علمی نگاه کردن به فوتبال است، بنابراین اول باید خودمان را قبول داشته باشیم و سپس به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.