مشهد- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: تیم نفت تهران تا کنون ثبات تاکتیکی نداشته و برای ما ناشناخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال پدیده خراسان مقابل نفت تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه برای انتقال هواداران به ورزشگاه ثامن اتوبوس فراهم شده اما نمی‌دانم چرا با تغییر استادیوم در دل تیم‌ها مشهدی و هوادارانی که نمی‌توانند از پتانسیل استادیوم امام رضا (ع) استفاده کنند دلسردی ایجاد می‌کنند.

وی افزود: نمی دانم چرا به جای همراهی و همکاری همه دست به دست هم می‌دهند تا همه چیز به ضرر فوتبال این شهر تمام شود، پدیده و سیاه جامگان شرایطی ندارند که بتوانند به تنهایی موفق باشند و نیاز به حمایت سازمان‌ها و تمام مسئولین برای موفقیت دارند.

مهاجری خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا تماشاگران به استادیوم ثامن بیایند و حمایت خود را از فوتبال نشان دهند تا در پایان فصل ضمن حفظ دو سهمیه در لیگ برتر بتوانیم برای کسب سهمیه جدید نیز پیش برویم. جمعه برای پدیده روز سختی است زیرا ما نفرات اصلی تیم را در اختیار نداریم و در برابر تیمی به میدان می‌رویم که تا کنون ثبات تاکتیکی نداشته و برای ما ناشناخته است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: اگر فردا روز ما نباشد کار سخت می‌شود، سه بازیکن ما محروم شده‌اند، در صورتی که داور ابزاری دارد که می‌تواند بازی را کنترل کنند، البته همه داوران اینگونه نیستند و همچنین دو بازیکن ما در یک پست محروم بوده و معین عباسیان هم نیست.

وی ادامه داد: برخی از بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی و آن هم مقابل تیم پرطرفدار و قوی پرسپولیس بازی می‌کردند. این‌ها سرمایه استان‌ هستند. امیدوارم یک مقدار روی این مسئله مانور شود تا ارزش این بچه‌ها مشخص شود. شما رسانه‌ها می‌توانید به این مسائل بپردازید.

مشکلات لیگ را پیش بینی می کردیم

مهاجری تاکید کرد: امیدوارم جوانان ما فردا بار دیگر شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند زیرا از ابتدای فصل پیش‌بینی خیلی از مشکلات را می‌کردیم. از این جهت که برنامه‌ریزی لیگ به شکلی بوده که ما به طور مثال باید هر ۴ روز یک بار چند بازی فشرده داشته باشیم اما به یک‌باره ۲۰ روز بازی نداریم.

سرمربی تیم پدیده عنوان کرد: جام‌جهانی بالاترین سطح رقابت‌های فوتبالی است و تیم‌های راه یافته به این مسابقات همگی در سطح بالایی هستند. با توجه به اینکه ما با تیم‌های آسیایی هم گروه نمی‌شویم مسلما با تیم‌های اروپایی و آمریکای جنوبی در یک گروه قرار خواهیم گرفت که همگی از تیم‌های قدر دنیا هستند.

وی تصریح کرد: امیدوارم حالا که باشگاه‌ها و مربیان داخلی این همه مشکلات را تحمل می‌کنند حداقل تیم ملی در جام جهانی از گروه خود صعود کند تا خستگی‌ها از تن‌مان خارج شود و خوشحال شویم، محمدرضا خان زاده را در تیم ملی داریم که بعد از رهایی از مصدومیت در بازی با پرسپولیس روز خیلی خوبی داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.