تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان جوان تراکتور نیازمند حمایت و تشویق هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی با سپید رود رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم ولی با حمایت هواداران تمام تلاشمان را می کنیم تا پیروز شویم.

وی سپس با تاکید بر اینکه تیمش وضعیت خوبی ندارد، ادامه داد: بازی فردا مهم است و باید بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه گرفتن سه امتیاز برای ما حیاتی است، افزود: حق اشتباهی نداریم، با توجه به رتبه مان در جدول این بازی برای ما مهم است. امیدوارم با این سه امتیاز رتبه مان را در جدول بهبود ببخشیم.

گل محمدی با بیان اینکه از بچه ها می‌ خواهم با تمرکز زیاد بازی کنند، ابراز داشت: سپیدرود هم خارج از خانه با یک سیستم دفاعی مقابل ما حاضر می‌ شود، باید دقت کنیم تا اتفاقات بازی قبل تکرار نشود.

وی سپس با اشاره به اینکه قدرت اصلی تراکتور هواداران هستند، گفت: مشکلات ما زیاد است ولی حضور هواداران می تواند باعث قدرت ما شود و اگر بازیکنان برنامه تاکتیکی را خیلی خوب پیاده کنند، مطمئناً می‌توانیم برنده از میدان خارج شویم.

گل محمدی با بیان اینکه به سه امتیاز این بازی برای بهبود شرایط‌مان در جدول مسابقات نیاز داریم، ابراز داشت: شرایط خوبی در جدول نداریم و باید ۳ امتیاز بازی فردا را با حمایت هواداران به دست آوریم، نتایجی که ما تا اینجای فصل گرفته ‌ایم خوب نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: کیفیت ما خوب است ولی نتایج خوبی نگرفته ایم.

وی با اشاره به حضور بازیکنان جوان و آینده دار تراکتور در ترکیب اصلی اظهار داشت: ما با همه مشکلاتی که داشتیم تیم جوان و آینده ‌داری درست کرده ‌ایم و من از آنها راضی هستم. البته باید این را هم اضافه کنم که این بازیکنان در هر شرایطی نیاز به حمایت هواداران دارند.

وی با تاکید بر اینکه هواداران باید بدانند آنها نقطه قوت تیم تراکتور هستند، ادامه داد: آنها باید این نقطه قوت را تقویت کنند، انتظار من و بازیکنانم هم این است که ما را حمایت کنند و فردا نیز اگر هواداران به ورزشگاه بیایند قدرت ما چندین برابر می شود.

ادامه دارد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.