جهت تجهیز روشنایی ورزشگاه لوژنیکی مسکو بیش از ۷۵۰ لامپ ال‌ای‌دی نصب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شورای شهر مسکو در نشست خبری اعلام کرد که جهت چشم‌اندازی روشن از ورزشگاه لوژنیکی مسکو به عنوان محل برگزاری مراسم و بازی‌های افتتاحیه، نیمه‌نهایی و فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیش از ۷۵۰ لامپ ال‌ای‌دی نصب خواهند شد.

این تعداد از لامپ‌ها در مسیرهای پیاده‌روی منتهی به ورزشگاه لوژنیکی مسکو همراه با نورپردازی‌های معمارگونه و آثار تاریخی نصب می‌شوند تا جلوه زیبایی به محیط پیرامونی بدهد.

کار بر روی طراحی معماری و هنری روشنایی محیط پیرامونی ورزشگاه لوژنیکی مسکو هم‌اکنون در حال بحث و بررسی است و به نظر می‌رسد تا بهار سال ۲۰۱۸ میلادی این کار انجام شود. بهره‌برداری رسمی از نورپردازی و روشنایی خیره‌کننده اطراف ورزشگاه لوژنیکی مسکو با آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صورت خواهد گرفت.

روشنایی محیط پیرامونی ورزشگاه لوژنیکی مسکو در تمام طول سال فعال خواهد بود و رنگ سفید گرمی در مرکز نورها خودنمایی می‌کند. در روزهای برگزاری بازی‌های جام جهانی در ورزشگاه لوژنیکی مسکو مخلوطی از نورهایی به رنگ بنفش، سبز، آبی و قرمز نمایان خواهد شد.

ورزشگاه لوژنیکی مسکو ماه گذشته میلادی برای اولین‌بار پس از بازسازی در بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال روسیه و آرژانتین مورد آزمایش رسمی قرار گرفت. ورزشگاهی که میزبانی ۷ دیدار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بر عهده خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.