دفاع راست اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید به خاطر حرکتش در بازی اخیر این تیم برابر آپوئل نیکوزیا ممکن است دو جلسه محروم شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در حال بررسی پرونده‌ای است که برای دنی کارواخال، دفاع راست رئال مادرید به جریان افتاده است و در آن این بازیکن اسپانیایی به تلاش جهت پاک کردن کارنامه انضباطی‌اش برای مرحله یک هشتم نهای لیگ قهرمانان اروپا متهم شده است.

کارواخال در بازی شب گذشته (سه‌شنبه) رئال مادرید برابر آپوئل برای پرتاب اوت وقت کشی کرد که بابت این حرکتش از داور کارت زرد گرفت. این کارت زرد او را دو اخطاره و از بازی آخر کهکشانی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که یک بازی خانگی تشریفاتی برابر بوروسیا دورتموند است محروم اما کارنامه او برای مرحله یک هشتم نهایی که رئال مادرید صعودش به آن قطعی شده است را پاک می‌کند.

اکنون اما کارواخال به تلاش عمدی برای گرفتن این کارت متهم شده و یوفا هم مشغول رسیدگی به این موضوع است، موضوعی که اگر ثابت شود می‌تواند برای او دو جلسه محرومیت در پی داشته باشد، هرچند داور در گزارش خود اشاره‌ای به عمدی بودن حرکت کارواخال نکرده است.

رئالی‌ها مطمئناً هستند که کارواخال مجازات نخواهد شد و دلیل آنها هم وجود موارد مشابه در گذشته از جمله کارت زرد مشکوکی بود که جرارد پیکه مدافع بارسلونا در دیدار مقابل آرسنال در فصل ۱۶-۲۰۱۵ گرفت اما به خاطر آن توبیخ نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.