اعضای تیم ملی فوتبال روسیه در آستانه سال جدید میلادی هدایای ویژه‌ای به کودکان اهدا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه به عنوان میزبان این رقابت‌ها در مراسم ویژه‌ای به مناسب سال جدید میلادی هدایایی را به کودکان علاقه‌مند به فوتبال اهدا خواهند کرد. در این مراسم کودکان درباره آرزوهای خود صحبت می‌کنند و ملی‌پوشان روسی نیز پس از شنیدن آن به این هواداران نوجوان جهت برآورده‌کردن رویاهای‌شان کمک خواهند کرد.

گئورگی دژیکیا یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه در این رابطه گفت: همواره گفته می‌شود که هواداران یار دوازدهم در میدان فوتبال هستند. بدین‌خاطر می‌خواهیم در مراسمی به یاران جوان دوازدهم خود کمک کنیم.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ مربوط به اعلام تعداد داوطلبان افتخاری در کراسنودار به عنوان یکی از ۱۱ شهر میزبان رقابت‌ها است.

دپارتمان جوانان شهر کراسنودار در نشست خبری اعلام کرد که ۱۲۰ نفر به عنوان داوطلبان افتخاری در مدت زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در در این شهر فعالیت خواهند کرد. آنها نقش مهمی در کمک به برگزارکنندگان بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در شهر کراسنودار دارند.

وظایف داوطلبان افتخاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تا آغاز رقابت‌ها اطلاع‌رسانی به اهالی شهرهای میزبان و میهمانان است. داوطلبان افتخاری کراسنودار باید حداقل ۱۷ سال سن داشته باشند و به زبان انگلیسی صحبت کنند. همچنین مدارک مقیم‌ بودن در شهر کراسنودار و توانایی کار گروهی از دیگر الزامات داوطلبان افتخاری هستند.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور ۳۲ تیم از جمله ایران در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.