سرپرست تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که محرومیت تماشاگران کار درستی نیست و کمیته انضباطی باید راهکار دیگری برای تنبیه آنها پیدا کند.

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ناکامی مهاجمان استقلال در زدن گل اظهار داشت: چرا از من سؤال می‌پرسید، از خودشان بپرسید. به هر حال پای آنها هم به گلزنی باز و این مشکل حل خواهد شد.

وی در مورد محرومیت تماشاگران استقلال در دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: محروم کردن تماشاگران کار درستی نیست. تماشاگران پایه فوتبال هستند و نبودن آنها هیجان بازی را کم می‌کند. پس از اینکه به خاطر دربی ۸۵ تماشاگران ما را محروم کردند، کمیته حقوقی پیگیر اعتراض به این رأی بود. کاش راهکار دیگری برای تنبیه تماشاگران پیدا می‌کردند. اینکه تعدادی بی‌انضباطی کنند و ما محروم شویم؛ باشگاه ضرر می‌کند.

بیشتر بخوانید: برگزاری دیدار استقلال - گسترش فولاد بدون تماشاگر

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص مسئله سربازی برخی از بازیکنان جوان استقلال گفت: مسئله‌ای بابت سربازی بازیکنان‌مان نداریم. ۶ بازیکن استقلال دانشجو هستند و مشکلی نداریم.

عبداللهی در پایان با اشاره به دیدار شنبه هفته آینده استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: بازیکنان تمرینات خودشان را پیگیری می‌کنند و امیدوارم پای مهاجمان به گلزنی باز شود تا هواداران هم خوشحال شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.