کریم بنزما تأکید کرد می‌تواند کارهای بیشتری به غیر از گلزنی برای رئال مادرید انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم بنزما در پیروزی ۶ بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید مقابل آپوئل نیکوزیای قبرس در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دو گل به ثمر رساند و به ناکامی خود در گلزنی در این رقابت‌ها پایان داد. مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها که در فصل جاری تنها دو بار برای این تیم گلزنی کرده، آخرین گلی که در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده بود به ماه فوریه سال جاری میلادی بازمی‌گشت و تقریباً پس از ۹ ماه موفق به گلزنی در این رقابت‌ها شد.

بنزما تأکید کرد: من همیشه مهاجم بوده‌ام. درست است که گلزنی خیلی اهمیت دارد، اما من می‌توانم کارهای بیشتری به غیر از گلزنی در زمین برای تیمم انجام دهم. با این وجود می‌خواهم که بیشتر گلزنی کنم، اما اگر ببینم که می‌توانم با یک پاس و یا با یک حرکت به تیمم کمک کنم، حتماً این کار را خواهم کرد. خوش‌شانس هم بودم که در این بازی دو گل به ثمر رساندم و این هم برای من هم برای رئال خوب است.

مهاجم کهکشانی‌ها با اشاره به اینکه از بودن در رئال مادرید خوشحال است، در مورد انتقادی که به وی می‌شود، اظهار داشت: این هم بخشی از زندگی است. سعی می‌کنم با گلزنی و دادن پاس گل این اوضاع را تغییر دهم و می‌توانم این کار را کنم. این به من اعتماد به نفس می‌دهد.

وی همچنین در مورد شادی گلش با مایورال گفت: من الگوی او هستم و او را دوست دارم. مایورال بازیکن جوانی است و دوست دارم وقتی جوانی بازی‌ام را می‌بیند و چیزهایی از من می‌آموزد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.