مدافع پرتغالی تیم فوتبال بشیکتاش از فوق‌ستاره پرتغالی رئال مادرید برای پیوستن به عقاب‌های استانبول دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، په‌په که در تابستان ۲۰۱۷ پس از یک دهه حضور در رئال مادرید از این تیم جدا و با قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر به بشیکتاش پیوست، از هموطن و هم‌تیمی پیشین خود دعوت کرد تا به او در جمع سفید و سیاه پوشان استانبول ملحق شود.

په‌په در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه بشیکتاش در پاسخ به این پرسش که «دوست داری چه کسی را برای پیوستن به بشیکتاش دعوت کنی؟» گفت: البته که مایلم کریستیانو رونالدو اینجا باشد.

وی با کامل‌تر دانستن هموطنش نسبت به لیونل مسی، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: کریس کسی است که برایش احترام زیادی قائل هستم. او دوست و انسانی فوق‌العاده مهم برای من است. اگر قرار بود این اتفاق بیفتد قطعاً دوست داشتم رونالدو به بشیکتاش بیاید.

مدافع پرتغالی عقاب‌های استانبول تأکید کرد: در خارج از زمین هم کریستیانو انسانی کاملاً معمولی است. گاهی اوقات می‌بینم که رسانه‌ها حرف‌هایی در مورد رونالدو می‌زنند که صحت ندارد. مردم شناختی از کریس ندارند. او انسانی عادی است که عادات طبیعی دارد و درست به مانند ما خانواده‌اش و فرزندانش را دوست دارد و به پدر شدنش خیلی اهمیت می‌دهد که این خیلی مهم است.

په‌په در پایان در مورد وضعیت خودش به هنگام جدایی از رئال مادرید اظهار داشت: وقتی پیشنهاد بشیکتاش به من ارائه شد، پیشنهادات زیادی از باشگاه‌های اروپایی داشتم، اما پروژه آنها نظر من را به خود جلب کرد. با وجود اینکه پیام‌های زیادی در شبکه اجتماعی دریافت کردم که هواداران خواهان ماندن من در رئال بودند، اما غیرممکن بود که پیشنهاد بشیکتاش را رد کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.