در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال تیم صدرنشین مس به مصاف آتلیه قم می‌رود و تاسیسات و گیتی پسند هم که در رده‌های دوم و سوم قرار دارند رو در روی همدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال فردا دوشنبه در شهرهای مختلف برگزار می شود که در حساسترین دیدار این هفته، گیتی پسند رده دومی در تهران میهمان تاسیسات رده سومی است. این مسابقه در شرایطی برگزار می شود که حسین شمس سرمربی تاسیسات به تازگی در غم از دست دادن خواهرش به سوگ نشسته است.

صرفنظر از اهمیت سه امتیاز بازی و تاثیر آن در معادلات جدول، رویارویی وحید شمسایی با حسین شمس همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته است. شمسایی همیشه از شمس به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد زندگی ورزشی‌اش یاد کرده که پله های ترقی در فوتسال را با تصمیم این سرمربی پیشین تیم ملی طی کرده است. شمس زمانی که در تیم های دبیری، مس و دانشگاه آزاد فعالیت داشت، با شمسایی روبرو شده بود ولی حالا باتوجه به جایگاه گیتی پسند و تاسیسات، تقابلشان جذابتر خواهد بود.

آخرین بازی دو تیم تاسیسات و گیتی پسند به کمتر از یک ماه پیش بر می گردد؛ به دیدار معوقه نیم فصل اول و زمانی که علی افضل هدایت گیتی پسند را بر عهده داشت. تاسیسات در آن بازی ۴ بر ۲ به پیروزی رسید تا با این باخت، حسین شمس جانشین افضل شود. شوک تغییر سرمربی گیتی پسند مثبت بود و این تیم با حضور شمس در تمام مسابقات خود در نیم فصل دوم پیروز بوده است. باید دید اینبار تقابل گیتی پسند با تاسیسات اینبار با هدایت حسین شمس چه سرنوشتی خواهد داشت.

در دیگر دیدار این هفته، مس سونگون میهمان تیم آتلیه طهران قم است. مس که اختلافش را با تاسیسات و گیتی پسند زیاد کرده است، حتی در صورت شکست مقابل آتلیه، صدرنشینی را از دست نخواهد داد.

تیم قعرنشین هیات فوتبال قم که گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته اول است، این هفته در ساوه به مصاف شهرداری این شهر می رود.

مسابقات این هفته به استثنای بازی تاسیسات (ساعت ۱۷) و شهروند ساری (ساعت ۱۵) در ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد. برنامه هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

* شهروند ساری – ارژن شیراز

* پارسیان شهر قدس – فرش آرا

* تاسیسات دریایی – گیتی پسند

* آتلیه طهران قم – مس سونگون

* آذرخش بندرعباس – مقاومت البرز

* مقاومت قرچک – حفاری اهواز

* شهرداری ساوه – هیات فوتبال قم

جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال به این ترتیب است:

۱- مس سونگون ۴۴ امتیاز

۲- گیتی پسند ۴۰ امتیاز

۳- تاسیسات دریایی ۳۹ امتیاز

۴- حفاری اهواز ۲۹ امتیاز

۵- آتلیه طهران قم ۲۵ امتیاز

----------------

۱۳- پارسیان شهر قدس ۱۴ امتیاز

۱۴- هیات فوتبال قم ۸ امتیاز

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.