سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام باخت خارج از خانه شاگردانش در دربی لندن را نتیجه اشتباهات داور مسابقه دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو شکست ۲ بر صفر امروز (شنبه) تاتنهام در خانه آرسنال را به اشتباهات داور به خصوص در صحنه گل اول نسبت داد. گل اول آرسنال با ضربه سر شکوردان مصطفی از روی ضربه ایستگاهی بود که در شرایطی مشکوک به آفساید و با تصمیم بحث برانگیز داور برای تشخیص خطا روی الکسیس سانچس توسط داوینسون سانچس به ثبت رسید.

پوچتینو در کنفرانس خبری پس از دربی لندن به خبرنگاران با اشاره به گل اول آرسنال، گفت: خطایی صورت نگرفت و بعدش هم که گل در موقعیت آفساید زده شد. همه چیز خیلی واضح بود، نبود؟

پوچتینو با تأکید بر اینکه تیمش تا زمان شکسته شدن قفل دروازه‌ها تیم برتر میدان بود، ادامه داد: توضیح باختی که به این شیوه رقم می‌خورد سخت است. برخی جزئیات که شاید جزئیات بزرگی هم بودند، همه چیز را تغییر دادند چون قبل از گل اول آرسنال، گرانیت ژاکا از آرسنال باید اخراج می‌شد و خطایی هم که منجر به گل حریف شد اصلاً خطا نبود و گل هم آفساید بود. آن گل جریان بازی را تغییر داد اما ما چاره‌ای نداریم جز اینکه نتیجه را بپذیریم. بعد از آن گل بازی از کنترل ما خارج شد. اگر شما بازی را آنالیز کنید، خواهید دید که تا زمانی که گل اول به ثمر نرسیده بود، تیم ما داشت خوب کار می‌کند و به نظر من تیم برتر میدان بود.

سرمربی سابق اسپانیول در پایان عنوان کرد: به نظر من بازی پایاپای بود اما زمانی که یک اشتباه بزرگ، اشتباهی در این اندازه مرتکب می‌شوید (اشاره به اشتباهات داور) آن هم نه یکی بلکه دو تا اوضاع عوض می‌شود و تمام برنامه‌های‌تان به هم می‌ریزد. من فکر می‌کنم که این اشتباهات روی روحیه و عملکرد تیم ما تأثیر گذاشت و ما خیلی سریع گل دوم را هم خوردیم و بازگشت به بازی در چنین شرایطی بسیار سخت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.