سرمربی سرشناس ایتالیایی احتمال همکاری با تیم ملی کشورش و جانشینی ونتورا را رد کرده و مدعی شده هدفش قهرمانی در لیگ روسیه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از این که ونتورا در رساندن تیم ملی فوتبال ایتالیا به جام جهانی ناکام بود، رسانه‌های ایتالیایی گزینه‌های زیادی را به عنوان کاندیداهای مربی‎گری در این تیم معرفی کردند که یکی از آن‌ها روبرتو مانچینی، سرمربی حال حاضر زنیت است.

مانچینی در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی ایتالیایی البته به این موضوع واکنش نشان داده است: مثل بسیاری از هموطنان من، من هم رویایم این بود که تیم ملی فوتبال ایتالیا را در جام جهانی روسیه ببینم. این که دیدم به جام جهانی نرسیدند بسیار بسیار مرا غمگین کرد. من بعد از سال ۱۹۵۸ به دنیا آمدم، یعنی بعد از آخرین بار که تیممان توانسته در جام جهانی حاضر باشد. پس درکی از غیبت در این بازی‌ها ندارم. حالا می‎توانم از احساسم با شما بگویم، واقعا دردناک است.

او در ادامه درباره احتمال مربی‎گری در تیم ملی ایتالیا گفت: سورپرایز نشدم که اسمم در لیست کاندیداها بود. اما من در زنیت خوشحالم و می‎خواهم در سن پیترزبورگ باشم. پس به تیم ملی فکر نمی‎کنم. فعلا هدفم قهرمانی در لیگ روسیه است.

مانچینی در نهایت گفت: به نظرم ایتالیا بسیار بدشانس بود. مخصوصا در بازی برگشت پلی‌آف مقابل سوئد. بعضی روزها هستند که همه چیز بر علیه شماست. فوتبال ورزش عجیبی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.