مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان بعید می‌داند سرمربی فعلی این تیم هراسی از بازی با تیم‌های بزرگ دنیا داشته باشد.

اصغر شرفی در واکنش به اینکه برخی معتقدند کارلوس کی‌روش علاقه‌ای ندارد که ایران با تیم‌های بزرگ و پرقدرت بازی کند، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: من معتقدم او کارش را خوب انجام می‌دهد و نکات مثبت مربیگری کی‌روش بیشتر از نکات منفی‌اش است. من فکر نمی‌کنم او از بازی با تیم‌های بزرگ فرار کند و باید دید آیا فدراسیون می‌تواند در این مورد هزینه کند یا خیر. ما از فدراسیون و تیم ملی دور هستیم و نمی‌دانیم که آیا چنین توانی را داریم که با تیم‌های بزرگ بازی کنیم یا خیر.

وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: طبیعتاً وقتی می‌خواهیم به جام جهانی برویم باید با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم. زهر چنین بازی‌هایی در بدن بازیکنان می‌ماند و این زهر در آینده تبدیل به پادزهر می‌شود. وقتی ما با تیم‌های بزرگ بازی کنیم دیگر ترسی نخواهیم داشت و می‌توانیم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان یادآور شد: ما زمانی که قرار بود به جام جهانی آرژانتین برویم با تیم‌های بزرگی بازی کردیم و حتی در جشنواره رئال مادرید حاضر شدیم. من معتقدم که همه کارهای کی‌روش درست نیست و طبیعتاً او نقاط ضعف هم دارد. کی‌روش دور خودش دیوار کشیده است و ایرانی‌ها را به آن راه نمی‌دهد. به‌هرحال این موضوع در نوع خودش عجیب است.

شرفی در پاسخ به این که پرسش «آیا ایران می‌تواند در جام جهانی ۲۰۱۸ از گروهش صعود کند؟»، گفت: ما همین که به جام جهانی راه یافته‌ایم یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود، چرا که رفتن به جام جهانی آسان نیست. در کل باید ببینیم قرعه‌کشی چطور خواهد بود. هر چند من معتقدم تیم ملی بهتر از جام جهانی قبلی نتیجه خواهد گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )