توضیحاتی درباره حریف بعدی تیم ملی، ونزوئلا

 تیم ملی ونزوئلا، حریف تدارکاتی بعدی ایران در راه آماده سازی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، روز دوشنبه آینده در هلند مقابل تیم ملی ایران قرار می گیرد. این تیم از رقابتی ترین گروه مرحله انتخابی جام جهانی پا به این عرصه می گذارد. گروهی که در منطقه آمریکای جنوبی چهار تیم از بهترین تیمهای دنیا بر اساس رتبه بندی فیفا را در خود جای داده بود که عبارت بودند از برزیل، آرژانتین، شیلی و کلمبیا. در این گروه ستارگانی مانند مسی، نیمار که دو نفر از بهترین های دنیا در سال ۲۰۱۷ می باشند یا سوائرز ، که یکی از ۵ بازیکن برتر دنیا در سال ۲۰۱۶ است حضور داشتند.

تیم ونزوئلا علیرغم ناکامی در صعود به جام جهانی، کیفیت و قدرت خود را در مسابقات متعددی به اثبات رساند. در حقیقت در ۴ مسابقه اخیر ونزوئلا این تیم در مقابل کلمبیا، اروگوئه و آرژانتین مساوی نمود که تمام این تیمها به جام جهانی صعود نمودند. در پایان آنها در مقابل پاراگوئه پیروز شدند که شانس صعود به جام جهانی نداشت. ذیلاً نتیجه ۴ مسابقه اخیر ونزوئلا اعلام می گردد:

۳۱ آگوست ۲۰۱۷ : ونزوئلا ۰ – کلمبیا ۰

 ۵ سپتامبر ۲۰۱۷ : آرژانتین ۱ – ونزوئلا ۱

 ۵ اکتبر ۲۰۱۷ : ونزوئلا ۰ – اروگوئه ۰

 ۱۰ اکتبر ۲۰۱۷ : پاراگوئه ۰ – ونزوئلا ۱

در لیست دعوت شدگان تیم ملی ونزوئلا برای مسابقه با ایران، ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه که در لیگ های معتبر اروپایی از جمله اسپانیا، انگلستان، ترکیه، پرتغال یا روسیه بازی می کنند، حضور دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )