سرمربی پیشین تیم‌ملی یک بار دیگر از رفتارهای سرمربی پرتغالی این تیم انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد مایلی‌کهن در حاشیه حضورش در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: من همه رشته‌ها را دوست دارم، البته این دفعه اول نیست که به اردوی وزنه‌برداری می‌آیم و این کار را پیش از المپیک ریو و همچنین زمان مربیگری کوروش باقری انجام داده بودم. من سال‌ها قائم‌مقام دفتر امور مشترک فدراسیون‌‌ها بودم و همه کارها زیر نظر ما انجام می‌شد.

وی درباره حاشیه‌های چندروز اخیر تیم ملی فوتبال و اعتراض کارلوس‌کی‌روش به عقب افتادن حقوقش گفت: در روز‌های اخیر کی‌روش برای اولین بار چند روز بیشتر در تهران مانده و شاهد دعواهایش هستیم. تاج گفته که حقوق کی‌روش فقط سه روز به تأخیر افتاده، اما کی‌روش می‌گوید که هفت ماه است حقوقش را نگرفته است. شما هم در این میان پرتقال‌فروش را پیدا کنید! چوپان دروغگو یک دروغ تاریخی را گفت و حالا شما باید پیدا کنید که اینجا یا رئیس فدراسیون دروغ می‌گوید یا کی‌روش.

سرمربی پیشین تیم‌ ملی درباره درخواستش از وزیر ورزش گفت: صحبت‌های من درباره دو ورزشکاری بود که قطع نخاع شده‌اند. حمیدرضا غفاری ۱۴ سال پیش دچار این ضایعه شد و از همان زمان نیز استخدام شده و حقوق می‌گرفت، اما حقوق او از ابتدای سال قطع شده است، این در حالی است که نمی‌توانستند این کار را انجام بدهند، من موضوع را با معاون اجتماعی وزارت رفاه در میان گذاشتم که او نیز قول پیگیری داد. غفاری دفترچه بیمه‌اش هم قطع شده است و این مسائل آدم‌ را اذیت می‌کند. باید به سعید بلبلی هم اشاره کنم که در حین رفتن به تمرین تیم ملی قایقرانی تصادف کرد و دچار قطع نخاع شد.

مایلی‌کهن درباره موضوع فساد در ورزش عنوان کرد: فساد در جامعه زیاد شده چون با آن برخورد نمی‌شود، من قبلاً هم گفته‌ام که اگر قانون «از کجا آورده‌اید؟» اجرا شود همه چیز حل می‌شود، اما قانون برای گردن‌کلفت‌ها اجرا نمی‌شود.

وی ادامه داد: کجای دنیا را می‌بینید که یک سرمربی از بالا تا پایین فدراسیون هرچه دلش می‌خواهد می‌گوید؟! سرمربی تیم ملی ۷ سال است که در ایران حضور دارد پس چرا وظایفش مشخص نیست و با او برخورد نمی‌شود؟

سرمربی پیشین تیم‌ملی افزود: در ملوان یک‌سری افراد پول گرفته‌اند و قراردادهایی را امضا کردند. آنها گفتند که چند هفته از لیگ می‌گذرد، تیم نتیجه نمی‌گیرد، تماشاگران اهانت می‌کنند و من که فقط ۵ روز قبل از شروع مسابقات ملوان را در دست گرفته بودم، می‌روم. به هر حال فکر می‌کنم فساد در ورزش کمتر از سایر حوزه‌ها است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )