کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم به‌عنوان شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر یاد کرد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه روند صعودی پرسپولیس ادامه پیدا کرد و این تیم توانست با انجام یک بازی خوب ساپیا را شکست دهد. این یکی از بازی‌های سخت پرسپولیس بود و گرفتن سه امتیاز توانست شرایط پرسپولیس را برای قهرمانی بهبود ببخشد.

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس خاطر نشان کرد: من از چند هفته قبل گفتم که پرسپولیس امسال هم مدعی اول قهرمانی است. اعتقاد من این است که اگر اتفاق خاصی نیفتد قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال هم تقریباً قطعی است. پرسپولیس امسال نیمکت خوبی دارد و این موضوع باعث شده تا دست برانکو هم باز باشد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد این که برخی معتقدند پرسپولیس از لحاظ سطح بازی اُفت کرده است، گفت: فکر نمی‌کنم این طور باشد. به‌هرحال غیبت بازیکنان و فشار بازی‌ها در یک ماه اخیر باعث شده است تا حدودی کار پرسپولیس سخت شود، ولی شما می‌بینید که این تیم راه خودش را ادامه می‌دهد.

پنجعلی در مورد غیبت طارمی که تاثیر چندانی در عملکرد پرسپولیس نداشته است، تصریح کرد: مهدی در پرسپولیس بازیکن تأثیرگذاری است، ولی نکته مهم این است که تمامی بازیکنان پرسپولیس ارزشمند هستند و هر یک می‌توانند تأثیر بسیار زیادی در این تیم داشته باشند. پرسپولیس امسال خریدهای خوبی انجام داده و شرایط این تیم نسبت به فصل قبل بهتر شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.