آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با سایپا برگزار و لیست ۲۰ نفره تیم برای این بازی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز (دوشنبه) خود را از ساعت ۱۱:۱۰ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. بازیکنان ابتدا به دو ستون تقسیم شدند تا بدن‌ها را گرم کنند. پس از آن، در یک سوم زمین ابتدا بازی هندبال و پس از آن بازی فوتبال در دستور کار بود.

در جریان بازی فوتبال که در قالب دو تیم قرمز و سفید با دروازه بزرگ انجام شد، بازیکنان فقط اجازه زدن دو ضرب به توپ داشتند و این در حالی بود که کوچکی ابعاد زمین، سبب انجام فوتبالی فشرده می‌شد. پس از این بخش، تمرینات بدنی و در مرحله بعد، مرور تاکتیک‌های دفاع و حمله و شوت به سمت دروازه در برنامه قرار داشت. تمرین امروز با کار روی ضربات ایستگاهی، ارسال کرنر، شروع مجدد و زدن پنالتی به پایان رسید.

در تمرین امروز شجاع خلیل‌زاده و محمد انصاری با تیم تمرین کردند و تمرینات اختصاصی بدنی روی کارهای سرعتی را هم زیر نظر مارکو انجام دادند.

ضمن اینکه برانکو ایوانکوویچ نام ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم مشخص کرد. علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادو شوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور، گادوین منشا، محسن مسلمان، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، احسان علوان‌زاده، آدم همتی و احسان حسینی، نفراتی هستند که پس از تمرین امروز راهی اردوی پیش از بازی در هتل ارم شدند.

دیدار پرسپولیس و سایپا از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.