پیشکسوت باشگاه استقلال تعویض خسرو حیدری در دربی را اشتباه خواند و از ناامید شدن امیدهای استقلال پس از این تعویض صحبت کرد.

حسن روشن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست یک بر صفر استقلال در دربی ۸۵ اظهار داشت: بچه‌های استقلال خیلی زحمت کشیدند و باید این همه زحمت آنها با گل به نتیجه می‌رسید که به دلیل عدم وجود یک تمام کننده بی‌نتیجه ماند. تماشاگران استقلال نیز با حضور در ورزشگاه با حمایت تیم زحمت خود را کشیدند اما نبود یک تمام کننده در استقلال امسال خیلی به تیم ضربه وارد کرده است.

وی با انتقاد از شفر عنوان کرد: نمی‌دانم چرا سرمربی آلمانی استقلال با وجود عملکرد بسیار خوب خسرو حیدری او را در این دیدار تعویض کرد. در حال حاضر در شمال هستم و در یک روستا با مردم اینجا دربی را تماشا کردم و آنها نیز بعد از تعویض حیدری و با توجه به احتمال شکست استقلال به حال این تیم «زار» می‌زدند. حضور خسرو و سانترهای او باعث شده بود همچنان امیدی برای تغییر نتیجه وجود داشته باشد اما تعویض او کاملا اشتباه بود و امیدها را ناامید کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص عملکرد پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نظر مهاجم از استقلال غنی‌تر است و شاید اگر این مسابقه یک دیدار عادی بود این تیم توانایی به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را نیز داشت. بازیکنان استقلال در این دیدار خیلی زحمت کشیدند و این در حالی است که برخی مواقع شما خوب بازی می‌کنید و برخی مواقع بی‌نتیجه زحمت می‌کشید که استقلال بی‌نتیجه زحمت کشید.

روشن تاکید کرد: اگر این دیدار یک ساعت دیگر نیز ادامه داشت استقلال امکان گل زدن نداشت و تغییر خسرو حیدری نیز امیدها را کاملا برای به تساوی رسیدن بازی تمام کرد. متاسفم برای شفر که این همه ادا و اطوار از خودش در می‌آورد، غیر از بگوویچ هیچ مربی دیگر این ادا و اطوارها از خودش در نیاورده است. بگوویچ نیز در زمان حضور در پرسپولیس با بوسیدن شال و تکان دادن آن مردم را گول می‌‌زد و حالا شفر نیز در حال تکرار کارهای او است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که حضور شفر کمکی به استقلال کرده است، به تسنیم گفت: شوکی به تیم وارد شده و بازیکنان استقلال نیز بازیکنان بسیار خوبی هستند و با این تغییرات نیز به خودشان آمده‌اند و به خاطر آینده و قراردادهای فصل بعد خود بهتر بازی می‌کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )