سرمربی تیم فوتبال استقلال به گرمی از جواد قراب عضو هیات مدیره این باشگاه در تمرین امروز استقبال کرد و از او خواست دقایقی برای بازیکنان صحبت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز استقلال از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در این تمرین علیرضا اکبرپور و بهروز پرورش‌خواه دو پیشکسوت استقلال حضور پیدا کردند و مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفتند.

جواد قراب عضو هیئت مدیره استقلال در تمرین حاضر شد و پس از خوش و بش با شفر دقایقی با اکبرپور و پرورشخواه صحبت کرد.

تنها غایب تمرین امروز امید نورافکن بود که برای مداوای مصدومیتش به کلینیک باشگاه رفته بود و فردا وضعیتش مشخص خواهد شد که می تواند مقابل پرسپولیس در ترکیب قرار بگیرد یا خیر.

سرمربی آبی پوشان خوش و بش بسیار گرمی با قراب کرد و از او خواست دقایقی برای بازیکنان صحبت کند. قراب ضمن تشکر از وینفرد شفر خطاب به بازیکنان گفت امیدوارم آنچه را که در توان دارید در این بازی به کار ببندید تا بتوانید در پایان این دیدار حساس هم ۳ امتیاز را کسب و هم دل هواداران را شاد کنید.

پس از صحبت های عضو هیئت مدیره، شفر دقایقی به طور اختصاصی با بازیکنان صحبت کرد.

*عد از صحبت های سرمربی استقلال، بازیکنان ابتدا بدنهای خود را گرم کرده و در بخش بعدی تمرین، به مرور کارهای ترکیبی و تکنیکی پرداختند و در آیتم بعدی به زدن ضربات ایستگاهی پرداختند.

در این تمرین امید ابراهیمی و سرور جباروف ضرباتشان دقیق تر از دیگر بازیکنان بود و به همین دلیل مورد تشویق شفر قرار گرفتند.

در بخش پایانی بازیکنان در قالب دو تیم زرد و آبی یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند. سرمربی آبی پوشان در مواقع ضروری، بازی را قطع کرده و نکات فنی را به آنان گوشزد می کرد.

تمرین استقلال پس از ۷۵ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا جهت دیدار برابر پرسپولیس تمریناتش را در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی ادامه خواهد داد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه ۴ آبان ماه از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی از هفته دهم لیگ هفدهم به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.