تمرین صبح امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که کادر فنی این تیم مقابل چشمان خبرنگاران و هوداران به مرور تاکتیک‌های مربوط به بازی با استقلال پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین صبح امروز پرسپولیس از ساعت ۱۰:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و طی آن کادر فنی به مرور برنامه های تاکتیکی خود برای دربی هشتاد و پنجم پرداخت.

* فرشاد احمدزاده به دلیل جراحی در تمرین امروز سرخپوشان پایتخت غیبت داشت.

* همچنین محسن مسلمان که شایعه محرومیتش از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسید، در تمرین امروز پا به پای سایر بازیکنان پرسپولیس حضور داشت.

*وحید قلیچ مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس در تمرین امروز حضور یافت و با محمود خوردبین و برانکو ایوانکوویچ صحبت کرد. وی همچنین در انتهای تمرین با ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان و علیرضا بیرانوند جلسه‌ای گذاشته و ضعف‌های این دروازه‌بان را به وی گوشزد کرد.

* تمرین با صحبت‌های برانکو با بازیکنان پرسپولیس آغاز شد، بازیکنان پرسپولیس سپس بدن‌های خود را زیر نظر مارکو با انجام حرکات کششی گرم کردند. شاگردان برانکو در سه گروه مختلف به تمرین آقاوسط پرداخته و و سپس کارهای تاکتیکی را با جدیت خاصی که کادر فنی سرخپوشان داشت انجام دادند. برانکو ایوانکوویچ به طور اختصاصی با مدافعان تمرین کرد و سرتن چوک دستیار وی به تمرین با هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس مشغول شدند.

*تمرینات پرسپولیس تا دیدار روز پنجشنبه هفته جاری این تیم مقابل استقلال تهران پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.