سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی پس از پیروزی خانگی تیمش برابر واتفورد تأکید کرد که از بابت از دست دادن شغلش نگران نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سریال بازی‌های بدون برد متوالی آبی‌پوشان لندن با پیروزی ۴ بر ۲ امشب (شنبه) این تیم در یک بازی خانگی برابر واتفورد به پایان رسید و آنها به رده چهارم جدول صعود کردند.

این اولین پیروزی مردان آنتونیو کونته پس از شکست خانگی برابر منچسترسیتی، باخت در خانه کریستال پالاس و تساوی خانگی برابر رم در لیگ قهرمانان اروپا بود که سبب شد آنها بعد از سه هفته نفس راحتی بکشند، هرچند کونته ادعا کرد که در این مدت از بابت اخراج شدن نگرانی نداشته است.

سرمربی آبی‌پوشان لندن پس از بازی به خبرنگاران گفت: باید صادق باشم. من تحت فشار فراوانی قرار داشتم، اما این فشار به دلیل ترس از اخراج شدنم نبود. راستش من به خاطر چنین موضوعی تحت فشار نیستم. من به کارم ایمان دارم. سعی می‌کنم که منافع باشگاهی‌ را که برای آن کار می‌کنم، حفظ کنم. فشاری که من احساس می‌کنم، برای کسب پیروزی و جلب رضایت هواداران است.

کونته که تیمش در بازی خانگی برابر واتفورد، گل اول را زد سپس عقب افتاد و در نهایت با زدن سه گل دیگر سه امتیاز را از آن خود کرد، افزود: ما با شخصیت، روحیه، جنگندگی و انگیزه کافی برای کسب پیروزی ظاهر شدیم. من باید بازیکنانم را به خاطر نمایش امشب‌شان تحسین کنم. کسب پیروزی در این بازی کار آسانی نبود. زمانی که شما به باختن یک بازی هم عادت ندارید و دو بازی را پشت سر هم می‌بازید (در لیگ برتر) به نظر من بازگشت به شرایط عادی کار آسانی نیست. این بازی با توجه به حریف سرسختی که مقابلش قرار داشتیم، آسان نبود اما پیروزی در آن اعتمادبه‌نفس ما را به میزان زیادی بالا می‌برد.

کونته ادامه داد: من دوست دارم وجوه مثبت عملکرد تیمم را ببینم. در دو بازی قبلی ما هفت گل زدیم و پنج گل خوردیم، اما من ترجیح می‌دهم آن هفت گل را ببینم. این سومین بازی ما در هفت روز اخیر بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.