هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ ماموریت داد تا قبل از دربی تکلیف ورود دوربین ها به ورزشگاه ها را مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز شنبه با حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت، عبدالکاظم طالقانی، لیلا صوفی زاده، حیدر بهاروند، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی و محمود شیعی در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر و تشکر از ، مساعدت وزارت ورزش و جوانان، پشتکار، بردباری و تلاشهای بی دریغ اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، همراهی، پایداری و فعالیتهای سازنده باشگاهها و حمایتهای هیاتهای فوتبال استانها و رسانه ها به جهت تلاش شبانه روزی در جهت موفقیتهای فدراسیون فوتبال، گفت: بدون شک حمایتهای مستمر مجموعه فوتبال باعث شد تا ۵ صعود به جام جهانی داشته باشیم و عنوان تنها فوتبال ۵ ستاره را کسب کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین رکوردی که تیم ملی فوتبال بدون گل و قبل از دو بازی پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کسب و در نهایت صعود کرد، حضور تیم های ملی فوتبال ساحلی و فوتسال در مسابقات جام جهانی باهاما و کلمبیا و کسب عنوان سوم جهان برای نخستین بار، حضور تیم ملی فوتبال نوجوانان در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۷ هند برای نخستین بار، نشان از تلاشهای شبانه روزی و مستمر تمامی اعضای خانواده مسئولین فوتبال است. امیدوارم که این حمایتها در جهت روشد و پیشرفت فوتبال ادامه دار باشد.

در ادامه جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، بحث صعود و سقوط تیم ها به لیگ برتر و دسته اول و نامه ای که توسط سازمان لیگ برتر تهیه شده بود، مطرح و در نهایت مقرر شد تا طبق مصوبه قبلی این سازمان اقدامات لازم را انجام دهد. بر همین اساس طبق مصوبه قبلی ۲ تیم به لیگ برتر صعود و دو تیم به لیگ دسته اول سقوط می کنند.

از دیگر مصوبات هیات رئیسه تدوین جزئیات مقررات انضباطی توسط کمیته تدوین و مقررات بود که پس از تهیه در اختیار هیات رئیسه جهت تصویب قرار خواهد گرفت و در مجمع فدراسیون فوتبال مطرح خواهد شد.

بنا به پیشنهاد محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال، با تشکیل مجمع عمومی عادی فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۹ آذرماه سال ۹۶ موافقت شد. بر همین اساس گزارش عملکرد سالیانه فدراسیون، گزارش عملکرد مالی در سال ۹۶-۹۵، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در سال مالی ۹۶-۹۵ منتهی به ۳۱/۴/۹۶، صورتهای مالی سال ۹۶-۹۵، برنامه بودجه سال ۹۷-۹۶، مقررات انضباطی و برگزاری انتخابات برای پست عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی عادی فدراسیون، در دستور اعضای مجمع قرار خواهد گرفت.

با توجه به نامه باشگاهها و سازمان لیگ و درخواست احقاق حقوق باشگاهها و فوتبال کشور در خصوص حق پخش تلویزیونی از صدا و سیما پیشنهادی مبنی بر ممانعت از ورود صدا و سیما در بخش تولید محتوا مطرح شد که اعضای هیات رئیسه فدراسیون ضمن موافقت کلی به سازمان لیگ و کمیته بازاریابی اعلام کرد ظرف مهلت یک هفته و قبل از برگزاری "دربی" در این ارتباط تعیین تکلیف کنند.

دستورالعمل استفاده از نام، علامت، لگو و برند باشگاهها و تغییرات مربوط به آنها مورد تصویب اعضای هیات رئیسه قرار گرفت.

با تائید اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، مقرر شد تا کمیته موقت فوتبال مجازی تشکیل شود.

از دیگر مصوبات هیات رئیسه انتخاب دکتر بیژن ذوالفقار نسب و جلال چراغپور به عضویت کمیته آموزش بود.

عبدالکاظم طالقانی با تایید اعضای هیات رئیسه به عنوان رئیس کمیته استانها انتخاب شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.